Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Warka Radler zwiększyła udziały w segmencie radlerów do niemal 50 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2017, 11:04
Warka Radler, która zadebiutowała na rynku w 2012 r., przez kolejne sezony utrzymuje pierwszą pozycję w swojej kategorii. Rok 2016 zakończyła z wynikiem 59 proc. udziału w sprzedaży w segmencie (wg Nielsen, 2016). Oznacza to wzrost wobec wyniku z 2015 r., który wynosił 48 proc.
Warka Radler zwiększyła udziały w segmencie radlerów do niemal 50 proc.
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Z drugiej strony, Warka Radler 0,0%, osiągnęła dwucyfrową dynamikę sprzedaży i niezmiennie jest liderem kategorii piw bezalkoholowych w Polsce. Radler od Warki jest także jednym z najlepiej sprzedających się radlerów Heinekena na świecie. Najważniejszym źródłem wzrostu Warki Radler w ostatnich latach były wprowadzane nowości.

– Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!