Warka wchodzi na szerszą skalę w świat gier
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 29-03-2021, 14:10

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Gry wideo cieszą się w Polsce coraz większą popularnością – już teraz szacuje się, że nad Wisłą interesuje się nimi aż 14 milionów dorosłych Polaków [z badania Game Story zrealizowanego przez IQS]. Ten segment ma więc niezwykły potencjał marketingowy, który Warka chce wykorzystać. Wejście marki w gaming pozwoli jej dotrzeć do rzeszy młodszych dorosłych konsumentów, których gry angażują dużo bardziej niż wydarzenia sportowe kojarzone do tej pory z Warką.
Wejście w świat gamingu
– Warka to idealne piwo na spotkania z kumplami czy wspólne oglądanie wydarzeń sportowych. Od lat jesteśmy obecni w piłce nożnej. To naturalne, że kolejnym krokiem dla marki o takich korzeniach jest wejście w gaming, który staje się coraz ważniejszy dla naszych konsumentów. Świat Planety Warki jest blisko świata gamingu – w obu liczy się zabawa, rywalizacja i nawiązywanie więzi międzyludzkich – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki.
komentarze (0)