Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Warka wchodzi na szerszą skalę w świat gier

Warka to pierwsza polska marka piwna, która postanowiła wejść w świat gamingu na szeroką skalę. Marka stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się turniej gier wideo Warka Planet of Gamers Cup.

Warka wchodzi na szerszą skalę w świat gier
Planeta Graczy. Nad Wisłą grami wideo interesuje się aż 14 mln dorosłych Polaków fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 29-03-2021, 14:05

Gry wideo cieszą się w Polsce coraz większą popularnością – już teraz szacuje się, że nad Wisłą interesuje się nimi aż 14 milionów dorosłych Polaków [z badania Game Story zrealizowanego przez IQS]. Ten segment ma więc niezwykły potencjał marketingowy, który Warka chce wykorzystać. Wejście marki w gaming pozwoli jej dotrzeć do rzeszy młodszych dorosłych konsumentów, których gry angażują dużo bardziej niż wydarzenia sportowe kojarzone do tej pory z Warką.

Wejście w świat gamingu

 – Warka to idealne piwo na spotkania z kumplami czy wspólne oglądanie wydarzeń sportowych.  Od lat jesteśmy obecni w piłce nożnej. To naturalne, że kolejnym krokiem dla marki o takich korzeniach jest wejście w gaming, który staje się coraz ważniejszy dla naszych konsumentów. Świat Planety Warki jest blisko świata gamingu – w obu liczy się zabawa, rywalizacja i nawiązywanie więzi międzyludzkich – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Warka i gaming to połączenie, o którym myślimy w dużej skali i długoterminowo. To dlatego stworzyliśmy platformę Warka Planet of Gamers, z własnym logo i wyrazistą identyfikacją wizualną, czerpiącą z gier wideo. W ramach tej nowej platformy, przygotowanej z myślą o graczach, odbędzie się Warka Planet of Gamers Cup – turniej gamingowy o autorskiej, nieznanej dotąd w Polsce formule – dodaje Barbara Niedziela, Strategy Director w 2012 Agency. 

Planet Of Gamers Cup

Planet Of Gamers to platforma dedykowana osobom zainteresowanym gamingiem. Do Warka Planet of Gamers Club zaproszonych zostało ośmiu twórców, którzy spędzą ze sobą trzy dni pełne emocji, zabawy i rywalizacji. Na ten czas zawodnicy przeniosą się do świata rodem z Planety Warka i zmierzą w nie jednej, ale aż czterech grach. W projekcie wezmą udział: Luure, Piranhasawa, Kromka, Gluhammer, Kuben, Fangotten, Człowiek Warga i Pago. Wydarzenie poprowadzi NieDaRadek. Fani będą mogli obserwować rywalizację podczas streamingu zaplanowanego na 11 kwietnia. Rozgrywki będzie można śledzić na stronie www.planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku oraz na kanałach uczestników turnieju.

Wydarzenie wspierane jest silną kampanią digital: w mediach społecznościowych, na displey’u oraz VOD, a dodatkowo spot zapowiadający turniej pojawił się też podczas fazy finałowej turnieju IEM w Katowicach.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka.  Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency, Gameset i TalentMedia. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Warka RSS ALERT    /    piwo Warka RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    gry wideo RSS ALERT    /    rynek gamingowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!