Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Warka wystartowała z loterią gamingową

  • Autor: BW / informacja prasowa
  • Data: 02-11-2021, 10:26
W pierwszej połowie roku Warka wkroczyła do świata gamingu, powołując platformę Warka Planet of Gamers oraz tworząc turniej Planet of Gamers Cup. Po udanych rozgrywkach, w których zmierzyło się ośmiu popularnych influencerów, nadszedł czas na kolejną akcję dla fanów gamingu. 1 listopada wystartowała loteria, w której do wygrania są wyjątkowe nagrody, w tym wyjazdy na Intel Extreme Masters Katowice 2022 oraz konsole Xbox X-Series z limitowanej edycji Planet of Gamers by Didiusz. W promocji biorą udział wszystkie piwa z rodziny Warki.
Warka wystartowała z loterią gamingową
W pierwszej połowie roku Warka wkroczyła do świata gamingu, powołując platformę Warka Planet of Gamers oraz tworząc turniej Planet of Gamers Cup. fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak wziąć udział w loterii Warki?

Loteria Warki trwa od 1 listopada 2021 do 31 stycznia 2022. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo Warka Jasne Pełne, Warka Strong, Warka Radler 0,0% lub Warka Radler 3,5% (butelka lub puszka) i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.warka.com.pl lub w aplikacji Messenger, w której stworzone zostały chatboty do rejestracji paragonów. W promocji codziennie do wygrania są wyjątkowe nagrody gamingowe: pakiety wyjazdowe na turniej Intel Extreme Masters Katowice 2022, konsole Xbox X-Series – limitowana edycja Planet of Gamers by Didiusz, słuchawki SPC Gear VIRO Onyx White wraz z plecakiem SPC Gear Drawstring Accessory Bag oraz myszki SPC Gear GEM wraz z plecakiem SPC Gear Drawstring Accessory Bag.

– Warka coraz bardziej umacnia swoją pozycję w świecie gamingu. Stworzona przez nas na początku roku platforma Warka Planet of Gamers pozwoliła nam dotrzeć do 43% fanów gamingu, z czego aż do 50% z grupy 18-24. To dla nas świetny pretekst do tego, aby dalej rozwijać gamingowe aktywności, czego przejawem jest loteria, do której udało nam się zaprosić uznanych i sprawdzonych partnerów ze świata gamingu – ESL Polska oraz SPC Gear – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!