Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Warwin będzie umacniać marki cydrowe; otwiera się na dyskonty i liczy na dużo wyższą sprzedaż

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 15:42
Warwin, jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, w 2017 roku będzie umacniać swoje marki cydrowe poprzez działania promocyjne, wprowadzanie kolejnych nowości produktowych oraz mocne zwiększanie dystrybucji numerycznej i otwarcie się na nowe kanały sprzedaży, w tym dyskonty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin.
Warwin będzie umacniać marki cydrowe; otwiera się na dyskonty i liczy na dużo wyższą sprzedaż
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W 2016 roku cydr i perry ustępowały jeszcze innym alkoholom pod kątem wartości sprzedaży w naszej firmie. Mam tu na myśli przede wszystkim wina spokojne czy wina gazowane. Pomimo to cydr i perry to dla nas nadal perspektywiczne kategorie i widzimy tutaj duży potencjał do wzrostu sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling.

- W 2016 roku rozpoczęliśmy też nowe projekty NPD, które właśnie w tym roku będą miały swoją odsłonę. Rynek w 2016 roku, nie był dla nas trudny, jesteśmy zadowoleni z wyników i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!