Warwin w 2018 r. będzie rozwijać swoje marki i portfolio Dobrego Cydru
- Autor: BW, portalspozywczy.pl
- Data: 17-01-2018, 10:45

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Według Warwinu szansa dla kategorii cydru pojawi się przy oczekiwanym wsparciu polskiego rządu w postaci likwidacji podatku akcyzowego oraz wprowadzeniu definicji cydru aromatyzowanego do polskich przepisów. Umożliwi to producentom cydrów konkurencję z browarami produkującymi cydropodobne piwa - wyroby często znacznie niższej jakości, przez to zdecydowanie tańsze w produkcji.
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin liczy na realizację obietnicy premiera Mateusza Morawieckiego zniesienia podatku akcyzowego na cydr, co pozwoli na skokowy wzrost tego segmentu. - To olbrzymia szansa dla producentów cydrów. Likwidacja podatku akcyzowego byłaby niezwykle mocnym impulsem do ponownego wzrostu tej kategorii. Polskie cydry mają ogromną szansę stać się naszą narodową specjalnością. Nie powinniśmy zaprzepaścić takiej okazji – mówi Krzysztof Beling.
komentarze (2)
Firma DNO I PORAŻKA Olbrzymia rotacja a zatrudniani co 3 mieiące kierownicy to typowe glupki. Handlowców w 2018 roku zostalo w firmie uwaga...dwóch Zmiany powinni zaczac od samej gory bo dyrektorek z prezesikiem nie ogarniaja firmy.
OdpowiedzWarwin to porazka syf jakich malo. Jest taki jeden glupek bogdanski to dopiero wynalazek z niego to dopiero jest kupa smiechu na sklepach. Czlowiek glupiutki ograniczony z pomyslami z lat 90.
Odpowiedz