Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wiceprezes Kompanii Piwowarskiej na FRSiH: Konsument współtworzy markę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2016, 08:27
W dobie postępującej digitalizacji i popularności social mediów musimy zdawać sobie sprawę, że konsument współtworzy markę. Zadano nam nawet kiedyś pytanie, czy nie boimy się ”przejęcia kontroli nad marką” przez konsumentów. Uważamy, że komunikację do konsumentów trzeba prowadzić w sposób autentyczny i otwarty: należy pamiętać, że to nie jest przekaz w jedną stronę, to jest dialog i współtworzenie - mówiła Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA w trakcie debaty „Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.
Wiceprezes Kompanii Piwowarskiej na FRSiH: Konsument współtworzy markę
Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA. Fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Gdybym chciała używać wyłącznie komunikatów racjonalnych, to długo bym tą drogą nie poszła. W przekazach marketingowych musimy opierać się na komunikatach emocjonalnych. 90 proc. wszystkich reakcji w mózgu to są reakcje nieuświadomione i emocje takie właśnie są. Jakąkolwiek decyzję podejmujemy, to rządzą nami emocję i to jest część nieuświadomiona. Gdybym budowała reklamę na przekazie racjonalnym, docierałabym z przekazem tylko do 10 proc. mózgu konsumentów. Pamiętajmy jednak, że emocje są ważne, ale nie są jedyne, bo muszą czemuś służyć – mówiła Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA. 

Tłumaczyła, że podczas tworzenia marki ważne jest znalezienie prawdy konsumenckiej, wokół której ludzie mogą się zgodzić bądź pokłócić. Ważny jest również dobór konkretnego zestawu emocji, który prowadzi do tego, żeby się wyróżnić oraz istotna jest konsekwencja w działaniu. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!