Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

William Grant and Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 14-12-2020, 16:02
Globalna marka alkoholi premium, William Grant & Sons, rozszerza działalność marketingową w Polsce w ramach strategii rozwoju luksusowych marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem decyzji biznesowej jest też zacieśnienie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC (Central European Distribution Corporation) – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy obejmującego Grant's i Tullamore D.E.W.
William Grant and Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce
fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

William Grant & Sons ze swoim partnerem dystrybucyjnym, firmą CEDC, współpracuje od 2010 roku.

 - Inwestycja jest odzwierciedleniem rosnącej obecności segmentu prestiżowego na rynku oraz naszych ambicji, aby do 2025 roku stać się liderem w kategorii whisky luksusowej. Rozszerzenie działalności pozwoli nam również na dalsze budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami biznesowymi i ich wymagającymi konsumentami - mówi Adam Mikołajczyk, Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią w William Grant & Sons.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!