Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

William Grant & Sons chce w ciągu 5 lat zdobyć pozycję lidera rynku luksusowych whisky w Polsce

William Grant & Sons, jeden z największych światowych producentów szkockiej whisky chce zawojować polski rynek alkoholi luksusowych i poprzez ekspansję marek Glenfiddich i The Balvenie do 2025 roku zdobyć pozycję lidera w kategorii luksusowych whisky w Polsce - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Szymon Fałkowski, Country Manager Poland, William Grant & Sons Polska Limited Sp. z o.o.

William Grant & Sons chce w ciągu 5 lat zdobyć pozycję lidera rynku luksusowych whisky w Polsce
Whisky Glenfiddich fot. za williamgrant.com

Produkty William Grant & Sons były już obecne na polskim rynku poprzez partnerstwo z CEDC.  Teraz jednak producent wszedł bezpośrednio na polski rynek otwierając komórkę marketingową. Posunięcie to wpisuje się w strategię firmy mającą na celu ekspansję luksusowych marek – Glenfiddich i The Balvenie.

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu z Country Managerem William Grant & Sons Polska Limited Sp. z o.o. w Strefie Premium pt. "William Grant & Sons chce podbić polski rynek alkoholi luksusowych (wywiad)" 

- Cała kategoria whisky radzi sobie całkiem dobrze, odnotowując dwucyfrowy wzrost rok do roku. My jesteśmy obecni na polskim rynku z naszymi produktami od wielu lat. Natomiast bardziej intensywnie zaczęliśmy działać od 2010 roku i wtedy nasze udziały na rynku whisky nie przekraczały 8 proc. Dziś zajmujemy drugą co do wielkości pozycję w kategorii Scotch Whisky pod względem objętości na polskim rynku, a także wiodącą pozycję w kategorii Irish Whiskey (IWSR) – mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl Szymon Fałkowski.

- Od pewnego czasu obserwujemy bardzo duży potencjał rozwoju dla produktów premium w Polsce. Jest to szansa dla skutecznej promocji i rozwoju unikalnej, luksusowej oferty William Grant & Sons oraz dedykowanego zespołu wewnątrzrynkowego. Widzimy jak ta kategoria zmienia się i rośnie wraz z wymaganiami polskich konsumentów, którzy coraz bardziej świadomie konsumują napoje alkoholowe i oczekują od marek coraz więcej – pragną nie tylko lepiej je poznać, ale także obcować z nimi poprzez unikalne doświadczenia - dodaje.

- Nasza wizja zakłada, że do 2025 roku staniemy się liderem w dziedzinie luksusowej whisky w Polsce. Nowa aktywność marketingowa jest częścią strategii rozwoju naszych luksusowych marek, Glenfiddich i The Balvenie Single Malt Scotch Whiskies.  Będzie to uzupełnienie naszej długoletniej, udanej współpracy z CEDC, dystrybutorem szerszego portfolio William Grant & Sons w Polsce (obejmującego Grant's Blended Scotch oraz Tullamore D.E.W Irish Whiskey). W ramach tego podejścia będziemy współpracować z działającymi już Brand Ambasadorami – osobami z największą wiedzą na temat naszych produktów – do których dołączą osoby na stanowiskach Brand Activation Managerów, dedykowane do współpracy z najlepszymi punktami off-trade i on-trade oraz hotelami – mówi również Szymon Falkowski.

więcej informacji:

rynek whisky w Polsce RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole super premium RSS ALERT    /    William Grant & Sons RSS ALERT    /    alkohole luksusowe RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    rynek whisky RSS ALERT    /    Szymon Fałkowski RSS ALERT    /    whisky Glenfiddich RSS ALERT    /    whisky The Balvenie RSS ALERT    /    Glenfiddich RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.205.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!