Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wina El Sol zmieniają smak i wizerunek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2018, 13:35
Wina El Sol, jedna z pięciu najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku win w Polsce, zmieniają smak i wizerunek. Nowe etykiety i łagodniejszy charakter zyskały wszystkie warianty El Sol, czyli pięć win spokojnych z najbardziej słonecznych krajów świata: Hiszpanii (wina czerwone, białe i różowe), Chile (wino czerwone) i Australii (wino białe).
Wina El Sol zmieniają smak i wizerunek
fot. Ambra

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Oczywiście wciąż zachowujemy nasz południowy temperament. Obecne w nazwie marki słońce symbolizuje  radość, energię, ciepło i smak tak charakterystyczne dla miejsc, z których pochodzą wina El Sol – mówi Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager marki El Sol.

- Dlatego postanowiliśmy jeszcze mocniej zaakcentować symbolikę słońca na etykietach win, a w ich smaku, zgodnie z preferencjami konsumentów, podkreślić łagodność. To właśnie naturalna słodycz, owocowość i delikatność wyróżnia wina z najbardziej słonecznych, winiarskich krajów świata - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!