Właściciel Bakomy wchodzi w rynek alkoholi (zdjęcia + komentarz firmy)
- Autor: www.portalspozywczy.pl / Puls Biznesu
- Data: 23-01-2018, 19:23

BZK Alco potwierdza doniesienia "PB". We wtorek (23.01) przesłała do redakcji portalspozywczy.pl oświadczenie, z którego wynika, że wprowadza od razu kilka opracowanych od podstaw marek: Kazimierz Wielki, Senator Komorowski Organic Vodka, Waligóra oraz Janosik.
Nowy podmiot zajmuje się destylowaniem, rektyfikowaniem i mieszaniem alkoholi, korzystając z doświadczenia najlepszych ekspertów polskiego gorzelnictwa. Ścisła współpraca ze spółkami wchodzącymi w skład grupy daje nowej firmie gwarancję wytwarzania trunków na bazie najlepszych surowców rolnych oraz zapewnia najwyższą jakość spirytusu. BZK Alco, jako jedyna spółka w tej branży w Polsce, może dzięki temu w pełni kontrolować produkcję trunków na każdym etapie ich wytwarzania. Począwszy od wyboru wysokogatunkowych ziaren, w tym pochodzących z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, poprzez łączenie samodzielnie rektyfikowanego spirytusu z wodą wydobywaną z własnych źródeł, skończywszy na butelkowaniu w niedawno postawionej, nowoczesnej rozlewni wódek. Dodatkowo, w procesie produkcji firma wykorzystuje unikatową w skali Europy technologię pozwalającą na wytwarzanie krystalicznie czystego alkoholu.
PRODUKCJA I TWORZENIE MAREK
– Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości trunków, wyprodukowanych w 100 proc.
z najlepszych surowców, zachowujących bardzo dobrą relację jakości, pojemności i ceny
w danym segmencie rynku – mówi Wojciech Surowiecki, dyrektor ds. produkcji BZK Alco. – Nasze alkohole są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują polskich produktów o wysokiej jakości. Widzimy też swoje miejsce w sektorze producentów limitowanych marek własnych. Oprócz produkcji trunków zajmujemy się też tworzeniem marek – dodaje Surowiecki.
BZK Alco zamierza stworzyć portfolio marek, które dedykowane będą różnym grupom docelowym. Ich cechą charakterystyczną będzie wytwarzanie z najwyższej jakości surowców i krystalicznie czystej wody. Na rynku będą się również wyróżniać wizerunkiem, dbałością o wygląd opakowania i etykiet. Rynkową ekspansję spółka rozpoczyna od wprowadzenia na sklepowe półki marek wódek czystych, np. Kazimierz Wielki – który jest adresowany do szerokiego grona odbiorców szukających produktów premium, o wyższej jakości. Kolejny produkt, który można już kupić w limitowanej ofercie to marka super premium Senator Komorowski Organic Vodka. Wraz z nimi wystartował Waligóra, który jest przeznaczony do segmentu budget. Zapowiadane jest wprowadzenia kolejnych produktów, w tym smakowego napoju spirytusowego Janosik.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
tylko u nas
Janusz Palikot szczerze o finansach: na co potrzebne jest kolejne 50 mln zł? [wywiad]
-
Bartłomiej Misiewicz skazany za reklamowanie wódki. Sąd wymierzył łagodną karę
-
Kto stoi za Stoli? Producent Stolicznej odcina się od Rosji
-
Damian McKinney, CEO Stoli Group: Chcemy być cztery razy więksi także w Polsce (wywiad)
-
Polacy zrezygnują z piwa i wina? Jak inflacja wpływa na branżę alkoholową?
-
Stock buduje gorzelnię w Lublinie. Za ponad 120 mln zł
-
Wyborowa wprowadziła na rynek limitowaną edycję wódki
-
Alkohol na weselu. Jakie trendy w tym roku?
-
Alkohole: Trendy na majówkę
-
Janusz Palikot zapowiada nową wódkę i sklepy z piwem
komentarze (11)
Komorowski.... nigdy !
OdpowiedzNie będziemy kupować tej wódki od senatora Komorowskiego. Nawet jeśli to polski kapitał.
OdpowiedzTo niech jeszcze stworzy markę \"Senator Stokłosa\"...
OdpowiedzTo niech jeszcze stworzy markę \"Senator Stokłosa\"...
OdpowiedzNie ma to jak wypowiedz zawistnego Polaczka, któremu w życiu nie wiele wyszło. :)
Odpowiedz