Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wódki ziemniaczane coraz bardziej doceniane przez konsumentów

Wódka Palace, ziemniaczana, polska wódka premium obecna na rynku od 26 lat, trafiła w październiku na sklepowe półki w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją. Obecnie ten segment rynku zdominowany jest przez wódki na bazie spirytusu zbożowego, ale wódki ziemniaczane coraz częściej są doceniane przez konsumentów.

Wódki ziemniaczane coraz bardziej doceniane przez konsumentów
fot. materiały prasowe CEDC

Z badań Kantar TNS (badania jakościowe FGD dotyczące marki Palace, w latach 2015-2017) prowadzonych na przestrzeni ostatnich dwóch lat wynika, że charakterystyczny, delikatny smak wódek ziemniaczanych jest coraz częściej doceniany przez konsumentów. Produkowana w Białymstoku wódka Palace również zyskuje na popularności wśród osób poszukujących bardziej wyjątkowych alkoholi.

Marka Palace podkreśla wysoką jakość wódki produkowanej na bazie spirytusu ziemniaczanego. Z drugiej strony nawiązuje też do tradycji dobrej zabawy i celebrowania wyjątkowych okazji.

- Wódka Palace postrzegana jest przez konsumentów jako wysokiej jakości alkohol o eleganckim wizerunku, który doskonale sprawdza się podczas wyjątkowych okazji, takich jak np. wesela – mówi Monika Grudniak, reprezentująca markę Palace.

- Dlatego, wraz z odświeżonym opakowaniem, postanowiliśmy też zaprezentować nową platformę komunikacyjną. Nawiązuje ona do tradycji dobrej zabawy, zarówno poprzez brand hero – księcia Jana Klemensa, jak i nowe hasło: „Palace. Ożywia ducha dobrej zabawy - dodaje.

Odświeżone opakowanie wódki Palace nadal nawiązuje swoim charakterystycznym kształtem do XVII-wiecznych kolumn z Pałacu Branickich w Białymstoku. Zmianom uległy natomiast etykiety. Grafika utrzymana jest w formie szkicu, co nadaje jej rzemieślniczego charakteru, zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi. Na etykiecie wyróżnione zostało również hasło „polska wódka”, podkreślające unikalność receptury marki Palace. Z tyłu butelki umieszczono tekst oraz grafikę nawiązujące do charakteru produktu i jej lekkiej ekstrawagancji. W oknach pałacu widać ludzi biorących udział w zabawie oraz strusia, który nie znalazł się tam przypadkowo. W XVIII wieku, o czym wie niewielu, strusie zostały sprowadzone do Białegostoku jako zwierzęta ogrodowe. Najważniejsze, czyli zawartość butelki, nie uległa zmianie.

Wprowadzenie do sprzedaży wódki Palace w odświeżonej butelce i z nowa komunikacją wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach, a także aktywnościami w prasie handlowej.

W sprzedaży marka pojawi się od października w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, w opakowaniach o pojemności 500 i 700ml. Rekomendowane ceny to 500ml: 26,99 zł i 700ml: 37,99 zł.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    wódka ziemniaczana RSS ALERT    /    wódka Palace RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    Monika Grudniak RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    wódki ziemniaczane RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Gienia 2017-10-16 13:08:45
    Jestem ciekawa od jakich dostawców mają ziemniaczany destylat na tę wódkę?
  • Łukasz 2019-01-26 18:51:40
    Cale studia tylko ta wódkę pilismy, nigdy nikt nie chorowal, delikatny smak :) ale mam wrazenie, ze ostatnio jakos cos inaczej..... smakuje... lubimy wódki ziemniaczane i jest problem bo luksusowa tez sie popsula:(
    • Waldemar 2020-04-14 21:30:30
      Kolego Luksusowa juz dawno sie zepsula !

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!