Wolny Kraft z nową kampanią społeczną "Wiem, kto uwarzył to piwo!"
Wolny Kraft to stowarzyszenie konsumenckie, które wspiera różnorodność oraz działa na rzecz polskich przedsiębiorców. Stworzyszenie zainicjowało akcję „Wiem kto uwarzył to piwo!”, by wspierać różnorodność na rynku, którą kochają fani piwa. Do współpracy zostały zaproszone najlepsze sklepy specjalistyczne w kraju, „Świątynie Kraftu”.

Powiązane tematy:
Kampania rusza we wtorek, 9 marca i potrwa do końca miesiąca. Sklepy specjalistyczne, które biorą udział w akcji, zostały oznaczone specjalnymi naklejkami „Sklep Patronacki” z logiem Wolnego Kraftu. Przygotowano 20 000 ulotek, w których jest wyjaśnione, dlaczego te miejsca są wyjątkowe i zasługują na miano Świątyń Kraftu i tyle samo naklejek z hasłem „Wiem, kto uwarzył to piwo”. Właściciele i pracownicy sklepów nakleją je na krafty, które mają wyjątkową historię, aby sprowokować klientów do rozmowy.
Kampania skierowana jest do osób stawiających swoje pierwsze kroki w świecie piw rzemieślniczych, a także do tych, którzy szukają ciekawego hobby na czas pandemii. Cieszy rosnąca dostępność kraftu i fakt, że w coraz większej liczbie punktów można go kupić, ale zdecydowana większość browarów rzemieślniczych jest w nich po prostu niedostępna.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Dobra historia pomaga nam docenić degustowane piwo. Jest kolejnym wymiarem, który warto poznać. Nasza organizacja stara się je pokazywać, przygotowując co miesiąc zestaw degustacyjny dla członków stowarzyszenia – Panta Rhei. Zawsze podajemy dokładną informację o piwie i osobie, która je stworzyła. Dziś ten przyjemny obowiązek opowiadania historii spełniać muszą sklepy specjalistyczne, „Świątynie Kraftu”, których właściciele są najlepszymi strażnikami jakości i różnorodności świata piw rzemieślniczych. – mówi Paweł Leszczyński, prezes stowarzyszenia Wolny Kraft i pomysłodawca akcji „Wiem, kto uwarzył to piwo!”.
Kampania „Wiem, kto uwarzył to piwo!” została w całości sfinansowana ze składek członkowskich.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.