Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wolny Kraft z nową kampanią społeczną "Wiem, kto uwarzył to piwo!"

Wolny Kraft to stowarzyszenie konsumenckie, które wspiera różnorodność oraz działa na rzecz polskich przedsiębiorców. Stworzyszenie zainicjowało akcję „Wiem kto uwarzył to piwo!”, by wspierać różnorodność na rynku, którą kochają fani piwa. Do współpracy zostały zaproszone najlepsze sklepy specjalistyczne w kraju, „Świątynie Kraftu”.

Wolny Kraft z nową kampanią społeczną
Paweł Leszczyński fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 09-03-2021, 11:01

Kampania rusza we wtorek, 9 marca i potrwa do końca miesiąca. Sklepy specjalistyczne, które biorą udział w akcji, zostały oznaczone specjalnymi naklejkami „Sklep Patronacki” z logiem Wolnego Kraftu. Przygotowano 20 000 ulotek, w których jest wyjaśnione, dlaczego te miejsca są wyjątkowe i zasługują na miano Świątyń Kraftu i tyle samo naklejek z hasłem „Wiem, kto uwarzył to piwo”. Właściciele i pracownicy sklepów nakleją je na krafty, które mają wyjątkową historię, aby sprowokować klientów do rozmowy.

Kampania skierowana jest do osób stawiających swoje pierwsze kroki w świecie piw rzemieślniczych, a także do tych, którzy szukają ciekawego hobby na czas pandemii. Cieszy rosnąca dostępność kraftu i fakt, że w coraz większej liczbie punktów można go kupić, ale zdecydowana większość browarów rzemieślniczych jest w nich po prostu niedostępna.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dobra historia pomaga nam docenić degustowane piwo. Jest kolejnym wymiarem, który warto poznać. Nasza organizacja stara się je pokazywać, przygotowując co miesiąc zestaw degustacyjny dla członków stowarzyszenia – Panta Rhei. Zawsze podajemy dokładną informację o piwie i osobie, która je stworzyła. Dziś ten przyjemny obowiązek opowiadania historii spełniać muszą sklepy specjalistyczne, „Świątynie Kraftu”, których właściciele są najlepszymi strażnikami jakości i różnorodności świata piw rzemieślniczych. – mówi Paweł Leszczyński, prezes stowarzyszenia Wolny Kraft i pomysłodawca akcji „Wiem, kto uwarzył to piwo!”

Kampania „Wiem, kto uwarzył to piwo!” została w całości sfinansowana ze składek członkowskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    Paweł Leszczyński RSS ALERT    /    Wolny Kraft RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!