Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wyborowa Pernod Ricard widzi potencjał dla Ostoya Vodka w HoReCa i w eksporcie

Wyborowa Pernod  Ricard, producent wódek top premium Ostoya Vodka, na razie nie planuje poszerzać portfolio tej młodej marki i skoncentruje się na podstawowym wariancie produktu, ale widzi potencjał rozwoju m.in. w kanale HoReCa i eksporcie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager marki Ostoya Vodka.

Wyborowa Pernod Ricard widzi potencjał dla Ostoya Vodka w HoReCa i w eksporcie
Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager marki Ostoya Vodka fot. Wyborowa Pernod Ricard

- Jeśli chodzi o portfolio, to koncentrujemy się na podstawowym wariancie produktu. Szczególnie, że jego jakość została już doceniona na wielu prestiżowych międzynarodowych konkursach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz.

 - Oczywiście mamy apetyt na więcej.  Stale się rozwijamy. Dostrzegamy potencjał w kanale Horeca. W planach mamy też położenie większego nacisku na export - dodaje.

Wyborowa Pernod Ricard będzie rozwijać sieć dystrybucji tej marki. Dorota Durakiewicz mówi też, że marka Ostoya Vodka będzie rozwijać się w takim tempie jak cały segment wódek premium.

- Marka jest dostępna we wszystkich kanałach – nowoczesnym, tradycyjnym oraz Horeca. Są dla nas równie ważne i stale je rozwijamy. Będziemy zadowoleni, jeśli będziemy rozwijać się tak dynamicznie, jak segment premium, w którym się znajdujemy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz.

- Pozycjonowanie marki oraz strategia przyjęta na najbliższe lata przynoszą pozytywne rezultaty, więc będziemy je kontynuować. Szczególnie dbamy o widoczność w punktach sprzedaży oraz spójność przekazu. Konsument musi otrzymać ten sam komunikat na produkcie, który zobaczy na półce w sklepie oraz na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych. Konsekwentnie komunikujemy tożsamość marki, czyli jej bieszczadzkie korzenie oraz związek z naturą i troskę o miejsce pochodzenia. Właśnie dlatego powstał projekt „OSTOYA DLA WILKÓW”. W ramach akcji, marka Ostoya Vodka wspiera działania na rzecz ochrony wilków prowadzone przez WWF Polska. Ambasadorem akcji został Marcin Dorociński. Spot z jego udziałem promuje ten ważny dla nas projekt – mówi również Dorota Durakiewicz.

Wyborowa Pernod Ricard w marcu 2015 roku wprowadziła na rynek nową wódkę z segmentu top premium Ostoya Vodka, która zdobyła od tamtego czasu ok. 1 proc. w segmencie top premium.

Przed wprowadzeniem marki Ostoya Vodka na rynek prace nad nią trwały blisko dwa lata. To pierwsza pszeniczna Polska Wódka w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Wprowadzenie tego produktu premium do portfolio jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii premiumizacji oferty Wyborowa Pernod Ricard oraz umacniania i poszerzania oferty wódek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    Dorota Durakiewicz RSS ALERT    /    Ostoya Vodka RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    dostawcy HoReCa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • azsx 2017-01-03 08:07:57
    Obyście padli zniszczyliście całą Polską tradycję produkcji wódek

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.26.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!