Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wyborowa to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek

- Niezwykle cieszy nas fakt, że markę Wyborowa postrzega jako polską 75 proc. konsumentów. Zaufanie z ich strony jest dla nas bardzo ważne - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard.

Wyborowa to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek
Erik Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. mat. pras.

Jak wynika z badania Open Research 6 na 10 Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu danego produktu. Wśród marek spożywczych Wyborowa ma jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. Jako polską markę postrzega ją ponad 75 proc. ankietowanych w badaniu Open Research. Eric Benoist przyznaje, że Wyborowa Pernod Ricard dostrzega i stara się wykorzystać ten potencjał.

- Niezwykle cieszy nas, że marka Wyborowa jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Bardzo ważne jest dla nas zaufanie naszych konsumentów. Wódka Wyborowa oraz inne nasze wyroby spełniają definicję „Polska Wódka”, co oznacza, że produkowane są z określonych przez ustawę polskich surowców, na terenie kraju - dodał.

Benoist zaznacza, że wprowadzone ostatnio na rynek nowości produktowe Wyborowej także nawiązują do polskości marki.

- Wprowadzamy warianty bazujące na lokalnych produktach np. Wyborowa Polski Ziemniak lub Wyborowa Polska Pszenica. W tym roku wprowadziliśmy także serię „Polskie Odkrycia”, której produkcja oparta jest na bazie naturalnych soków owocowych, pochodzących wyłącznie z polskich regionów - dodał.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wyborowa RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    Eric Benoist RSS ALERT    /    patriotyzm konsumencki RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • W 2016-12-06 23:02:35
    Eric przestań się lansować bo przestaniemy pić Wyborową. Francuską wódkę, nie naszą. Nasza to Alaska :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.172.52
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!