Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wyborowa wprowadza na rynek wódki z pszenicy i z ziemniaków

Marka Wyborowa stworzyła dwa nowe warianty czystej wódki. Na rynek wprowadziła wódki z pszenicy i ziemniaków.  Oprócz tradycyjnej wódki Wyborowa z żyta na rynku pojawiła się limitowana edycja Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak.
  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 19-10-2015, 10:22
Wyborowa wprowadza na rynek wódki z pszenicy i z ziemniaków
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Obserwujemy zmieniający się rynek, coraz większe i bardziej różnorodne wymagania konsumentów, którym nieustannie pragniemy dostarczać produktów jak najwyższej jakości. Widzimy również, że coraz częściej i chętniej wybierane są polskie produkty, bazujące na dostępnych u nas surowcach
i produkowane na terenie naszego kraju. Dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie portfolio marki Wyborowa o dwie limitowane edycje: Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak - mówi Iwona Michałowicz, Polish Vodkas Senior Brand Manager.

Wódka to polski trunek narodowy, z którego słyniemy na całym świecie. Tradycja jej wytwarzania sięga już niemal sześciuset lat. Polacy, eksperci w tej dziedzinie, posiadają własną definicję Polskiej Wódki, czyli chronionego oznaczenia geograficznego, które oznacza, że produkty te są wytwarzane na terenie kraju wyłącznie z tradycyjnie uprawianych zbóż lub ziemniaków wyłącznie na terenie Polski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • szuczek 2016-02-17 03:15:30

    Idea piękna. Choć nie jestem \"wódkowy\" to z chęcią bym spróbował owych wyrobów. Tylko dlaczego nie ma w buteleczkach 0,2 l. Tak to u nas jest, że najlepsze pomysły są niszczone w zarodku. Zostało coś fajnego wymyślone, ale za chwilę zrealizowane tak, by zniechęcić potencjalnych konsumentów. Chciałbym spróbować wszystkich trzech wyrobów. Najlepiej schodzić wszystkie do jednej temp. i zrobić taką małą własną degustację. Ale nie kupię trzech butelek po 0,5 l. Raz, że drogo; dwa, że za dużo na raz; a trzy, że jak mi któraś nie podejdzie to zostaję z napoczętą butelką. Strategia sprzedaży nie przemyślana do końca. Krzysiek

    Odpowiedz
  • Krystian 2016-08-15 11:00:14

    Wódki się nie pije żeby popróbować smaku tylko pije się dla efektu jaki daje wódka, bo po co próbować czegoś co ma ohydny smak w każdym wypadku, czy to wódka za 20 zł, czy za 80 zł.

    Odpowiedz
    • Melon 2018-11-30 21:30:54

      Zdaje sie ze nie piles jeszcze dobrej wodki Krystek.

      Odpowiedz
    • Adrian 2019-01-19 15:04:07

      Takim jak ty stworzone są wódki niskich lotów poniżej 20PLN, którzy nie odróżniają smaku a liczą tylko na efekt. Wszystko ma smak rownież wódka. Ważne jest rownież samopoczucie drugiego dnia, po każdej wódce jest inne.

      Odpowiedz
  • Wojcieszko 2019-10-10 19:20:40

    Szczerze polecam "Polską Pszenicę"... Zaskakująco słodka w smaku i "delikatna", powiedział bym lekko "kremowa". Pozytyw za brak bólu głowy kolejnego dnia po imprezie i przeliczając tak pi razy oko - 0,5L na łepetynę ze znajomymi, przez całą nockę:) "Polski Ziemniak" wrażenia na mnie specjalnego nie zrobił jakoś, ale do pszenicy będę chętnie wracał. Naprawdę b. dobra wódka pod każdym względem. Beluga i Belvedere się chowają imho przy Wyborowej Polskiej Pszenicy:)

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!