Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Wyborowa wprowadziła na rynek limitowaną edycję wódki

  • Autor: oprac. JS
  • Data: 17-05-2022, 09:49
Marka Wyborowa wprowadziła na rynek limitowaną edycję wódki. Za projekt butelki Wyborowa Party odpowiada agencja brandingowa Czteryczwarte.
Wyborowa wprowadziła na rynek limitowaną edycję wódki
Agencja brandingowa Czteryczwarte opracowała design limitowanej edycji Wyborowa Party. / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Agencja brandingowa Czteryczwarte opracowała design limitowanej edycji Wyborowa Party. Zaproponowany przez agencję język wizualny wprowadza klimat domówki i nawiązuje do interaktywnej funkcji odklejanej etykiety, umożliwiającej m.in. dostęp do gotowych playlist z muzyką.

Limitowana edycja Wyborowa Party jest już na rynku i cieszy się dużą popularnością. Trzymiesięczny wolumen produktu sprzedał się w miesiąc.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!