Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wystartowała kolejna edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 16-05-2017, 14:47
Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.
Wystartowała kolejna edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”
fot. materiały prasowe

„Bądź mądry, oddawaj butelki zwrotne”, „Bądź mądry, nie pozostawiaj pustych puszek i butelek na łonie natury”, „Bądź mądry, nie zostawiaj kapsla na pustej butelce” – do takich proekologicznych zachowań zachęcają znani twórcy internetowi w najnowszej edycji kampanii „Bądź mądry i dalEKOwzroczny”.

- Ponownie łączymy siły z lubianymi blogerami i youtuberami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Swoim przykładem udowadniają, że wystarczą dobre chęci i drobne zmiany w codziennych zachowaniach. Mówimy „Bądź mądry!”, bo każdy prostym gestem może zadbać o czystość wokół siebie – przekonuje Katarzyna Radecka odpowiedzialna za zrównoważony rozwój w Kompanii Piwowarskiej.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Cieszymy się, że w naszą akcję włączyli się twórcy internetowi. Ich fani – czytelnicy, widzowie i słuchacze, mogą przekonać się, że nawet będąc zabieganą, dynamiczną osobą, można z powodzeniem dbać o dobro naszej planety. Wystarczy gest – wyrzucanie butelek i puszek do odpowiednich pojemników, nie pozostawianie kapsla na butelce. Tylko tyle i aż tyle! – podsumowała Aneta Stawicka z firmy Rekopol.

Tegoroczna edycja kampanii „Bądź mądry” potrwa do końca września i podzielona jest na cztery etapy. W kolejnych odsłonach będzie poruszała ważne tematy społeczne: dbanie o środowisko naturalne (maj), nieprowadzenie pojazdów po alkoholu (przełom czerwca i lipca), niesprzedawanie alkoholu osobom niepełnoletnim (sierpień) oraz płodowy zespół alkoholowy FAS (wrzesień).

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!