Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Żabka dołącza do Męskiego Grania. "Zestaw na bifor" i bilety do wygrania

  • Autor: MB
  • Data: 21-06-2022, 11:09
  • Aktualizacja: 21-06-2022, 19:13
Żabka nawiązała współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji powstała kreacja marketingowa z udziałem związanego z muzycznym projektem Vito Bambino.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Vito śpiewa z kasjerką Żabki

W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Sieć zachęca swoich klientów, będących użytkownikami Żappki, do udziału w loterii, w ramach której mogą wygrać bilety na kultową już trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także „Zestaw na Bifor”, czyli nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w cenie 10 zł za zestaw.

Reklamy z Vito Bambino pojawią się w telewizji i na kanale YouTube. Spot towarzyszy przygotowanej przez sieć Żabka we współpracy z Grupą Żywiec promocji – „Zestaw na Bifor” – czyli do wyboru piwo Żywiec w butelce zwrotnej 0,5l (piwo Żywiec Premium lub Żywiec 0,0%) oraz panini z gyrosem roślinnym.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!