Zakaz reklamy piwa to ograniczenie, ale i szansa dla nowych rozwiązań
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 28-09-2017, 12:37

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Ministerstwo Zdrowia chce, aby reklamy piwa były emitowane dopiero po godz. 23. Choć to nie pierwszy taki projekt, to jednak udało mu się poruszyć zarówno branżę piwowarów, jak i ludzi reklamy. Niemożność promowania swoich produktów w telewizji będzie skutkowała prawdopodobnie przeniesieniem budżetów reklamowych branży na kanały trademarketingowe i Internet – ocenia Maciej Hojszyk.
- Digital już jakiś czas temu pokazał, że jest świetną tubą promocyjną dla producentów zarówno piwa, jak i innych rodzajów alkoholi. W tym kanale wielką szansą i okazją do promowania oferty dla producentów mogą okazać się również sprzedażowe aplikacje mobilne, które już dziś łączą sklepy i konsumentów - dodaje.
komentarze (0)