Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Zakończyła się IV edycja Lechstartera

20 maja zakończyła się IV edycja programu Lechstarter, w którym o 1 000 000 zł od Leszka walczyło 15 miast z całej Polski. Podczas 5 tygodni głosowania oddanych zostało prawie 300 000 głosów. Wśród miast, które zdobyły ich najwięcej, znalazły się Kielce, Szczecin i Rzeszów, zdobywając oryginalną, otwartą PRZESTRZEŃ dla mieszkańców, projektu Jakuba Szczęsnego!

Zakończyła się IV edycja Lechstartera
fot. materiały prasowe

Kielce, Szczecin i Rzeszów – to właśnie te miasta zdobyły PRZESTRZEŃ w tegorocznej edycji programu Lechstarter, który już od 2016 r. pozytywnie zmienia przestrzenie polskich miast, realizując oryginalne projekty dedykowane mieszkańcom. Lech Premium w poprzednich edycjach przeznaczył łączenie 3 000 000 zł na realizację ciekawych inicjatyw, które stworzył wspólnie z lokalnymi społecznościami.  W tym roku Leszek wrócił z odświeżoną mechaniką akcji, która pozwoliła na zaangażowanie znanego, polskiego architekta – Jakuba Szczęsnego. Współpraca zaowocowała projektem nietuzinkowej, miejskiej przestrzeni.

Pracownia Szczęsnego, tworząc koncepcję strefy, skupiła się na problemie wielu polskich miast, którym brakuje miejsc dedykowanych lokalnym społecznościom. W rezultacie narodził się projekt pod nazwą PRZESTRZEŃ, o który walczyło 15 polskich miast, reprezentowanych przez organizacje pozarządowe. Walka była bardzo zacięta aż do ostatniego dnia głosowania. Mieszkańcy zwycięskich regionów jeszcze tego lata będą mogli cieszyć się zieloną przestrzenią, idealną do złapania oddechu od miejskiego zgiełku, organizacji wydarzeń kulturalnych czy zwykłych spotkań ze znajomymi.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Komunikacja Lechstartera, która towarzyszyła przebiegowi programu, przeprowadzona była zarówno w mediach, jak i w social media. Kanały marki Lech Premium, sponsora programu, zostały wsparte publikacjami zaangażowanych w projekt influencerów – Arety Szpury, Zofii Zborowskiej, Michała Piróga oraz Krzysztofa Jankesa Jankowskiego. Program wspierali również ambasadorzy programu – Filip Springer i Jakub Szczęsny, którzy oprócz merytorycznego zaplecza, wnieśli zaangażowane w budowę świadomości o programie i motywowanie do głosowania.

Nową mechanikę Lechstartera opracowały we współpracy agencje Tailor Made PR oraz Cut The Mustard. Agencja Tailor Made PR odpowiadała dodatkowo za komunikację PR, biuro prasowe, komunikację influencerów oraz kontakt z ambasadorem programu – Filipem Springerem. Agencja Cut The Mustard stworzyła stronę internetową i aplikację do głosowania oraz odpowiadała za komunikację na kanałach social media marki. Agencja Nairobia zajęła się natomiast kontaktem z NGO, ścisłą współpracą z Jakubem Szczęsnym oraz koordynacją powstania PRZESTRZENI w zwycięskich miastach. Dom mediowy Zenith Optimedia odpowiadał za zakup mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Lech RSS ALERT    /    LECHSTARTER RSS ALERT    /    konkurs RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!