• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zbigniew Boniek trzyma z Tyskim w najnowszej kampanii marki

Marka Tyskie wystartowała z nową kampanią, której ambasadorem jest piłkarska legenda, zawodnik uznawany za jednego z najwybitniejszych w historii polskiego futbolu – Zbigniew Boniek. 26 kwietnia br. swoją premierę ma spot reklamowy z jego udziałem.
  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 26-04-2018, 10:31
Zbigniew Boniek trzyma z Tyskim w najnowszej kampanii marki
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Łączenie ludzi jest istotnym elementem całej komunikacji marki, również w aspekcie sportowych emocji. Wraz ze startem kampanii, z myślą o kibicach z całej Polski, w maju w sklepach dostępne będą opakowania Tyskiego z „Mistrzowską Promocją”, w której do zdobycia będą miliony Tyskich „do trzymania za zwycięstwo”. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką opakowań objętych promocją znajdzie hasło „Wygrałeś Tyskie”, będzie mógł je wymienić na piwo. Szczegóły promocji znajdują się na www.tyskie.pl.

30-sekundowa reklama Tyskiego 26 kwietnia została zamieszczona na profilu marki na Facebooku oraz pojawiła się w ogólnopolskiej telewizji. Zaplanowane są także działania w prasie, radiu, kinie, Internecie oraz kampania outdoorowa w całej Polsce. Za ideę kampanii odpowiada: IQ Marketing, egzekucja ATL: agencja Bardzo, reżyseria spotu: Konqubinat-Tomek Kapusciński i Karolina Lewicka, udźwiękowienie: Juice Sound, sesja fotograficzna: Zuza Krajewska, produkcja: Studio filmowe OTO i Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, nową identyfikację wizualną przygotowała agencja BNA, działania PR prowadzi Tailor Made PR, obsługę digital agencja Hand Made, a udział Zbigniewa Bońka w kampanii reklamowej marki Tyskie zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Wierchomlik 2018-04-27 12:07:30

    Tyskie z przytupem tę kampanie futbolową robi, nie poierwszy raz zresztą. Ale ja mimo wszystko w trakcie meczów będę trzymał Pilsweizer albo Guinessa :-)

    Odpowiedz
  • dr haust 2018-06-25 08:33:53

    Miliony piw do wygrania? To po prostu kolejna fikcja. Znalazlem pod kapslem wygrane piwko. Mam ten kapselek przy sobie i nigdzie nie chca mi go wymienic na piwo. Zdziwiony nie jestem... Jaki browar taka uczciwosc.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!