Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Zero alkoholu, smak Ż! – kolejna odsłona kampanii marki Żywiec

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której marka promuje nowe piwo Żywiec 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i kampania na nośnikach OOH.

Zero alkoholu, smak Ż! – kolejna odsłona kampanii marki Żywiec
fot. materiały prasowe

Marka Żywiec wprowadziła na rynek Żywiec 0,0%. Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania reklamowe. W sierpniu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach ruszyła kampania telewizyjna, a od początku września kampania na nośnikach outdoorowych. Zaplanowano również mocne wsparcie w Intrenecie oraz dużą akcję samplingową. Żywiec 0,0% pozostaje jednym z filarów unikalnego konceptu Strefa Zero.

– Błyskawicznie reagujemy na dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie, co pozwala marce rosnąć i pozostawać liderem w swojej kategorii –mówi Maja Bucholc-Kmiecik, Kierownik marki Żywiec. ­

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Żywiec RSS ALERT    /    Żywiec Bezalkoholowe RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    piwa bezalkoholowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!