Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-02-2019, 12:02
Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków do kreatywnego poszukiwania sposobów na polubienie zimy.
Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Każdy ma swój sposób na skuteczne rozgrzewanie się zimą – chłodne wieczory można spędzać w domowym zaciszu pod kocem lub w sposób aktywny, uprawiając sporty zimowe. Żołądkowa Gorzka już trzeci rok z rzędu serwuje wszystkim zmarzluchom aromatycznego Grzańca i zachęca do jego samodzielnego przyrządzenia w domu. Dla zwolenników grzania się na świeżym powietrzu marka przygotowała Stacje Grzewcze na Zimowym Narodowym i w Białce Tatrzańskiej utrzymane w klimacie après-ski, gdzie po zimowych szaleństwach można odpocząć i rozgrzać się Grzańcem.

Ambasadorzy #modynagrzanie

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!