Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

ZP Polska Rada Winiarstwa zmienia wizerunek

Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa (ZP PRW), który zrzesza wiodące firmy w Polsce będące producentami, importerami i dystrybutorami wina i napojów winiarskich, dokonał rebrandingu. Był on podyktowany potrzebą dostosowania warstwy komunikacji wizualnej do zmian zachodzących zarówno w strukturach organizacji, jak i na rynku.

ZP Polska Rada Winiarstwa zmienia wizerunek
fot. Shutterstock

Unowocześnienie przy jednoczesnym zachowaniu charakteru poważnej instytucji eksperckiej to główne przesłanki, które posłużyły do stworzenia nowego logotypu i pozostałych elementów wizerunkowych.

– Nasza organizacja czerpie z najlepszych tradycji i doświadczeń przeszłości. Równocześnie ewoluuje wraz z nowymi potrzebami rynku i naszych Członków. Dziś już nie tylko reprezentujemy nasze firmy w Polsce, ale i na szczeblu Unii Europejskiej. Jesteśmy też członkiem międzynarodowej organizacji branżowej. Rebranding Rady pokazuje w warstwie wizualnej naszą wewnętrzną przemianę – podkreśla Magdalena Zielińska, Prezes ZP Polska Rada Winiarstwa.

ZPPRW LOGO.jpg

Historycznie pierwsze zrzeszenie firm produkujących napoje winiarskie na skalę przemysłową w Polsce powstało w 1928 r. Był to Związek Zawodowy Wytwórców Win i liczył 28 członków. Niebawem zmienił on nazwę na Związek Wytwórców Win Owocowych i Miodów Pitnych w Polsce. Po przerwie spowodowanej II wojną światową i czasach PRL, kiedy to znacjonalizowane zakłady działały pod zarządem Zjednoczenia Przemysłu Owocowo-Warzywnego, w 1991 roku została powołana Krajowa Rada Winiarstwa i Miodosytnictwa przy Stowarzyszeniu Naukowo-Technicznym Inżynierów i Techników Przemysłu Spożywczego. W 2012 r. zmieniła ona nazwę na Polska Rada Winiarstwa, a w 2015 r. członkowie Rady podjęli decyzję o wyjściu ze struktur stowarzyszenia i o pełnym uniezależnieniu się. Interesy polskiej branży winiarskiej od tego momentu reprezentuje Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa (ZP PRW).

 Nowe oblicze ZP PRW obejmuje zmianę logotypu, layoutów materiałów POS oraz nowej strony internetowej.

– Dużym wyzwaniem było to, aby pokazać powiązanie z przeszłością, przy jednoczesnym, odpowiednim zróżnicowaniu i nadaniu nowoczesnego charakteru całości – mówi Aleksandra Molędowska, odpowiedzialna za rebranding i działania PR Rady.

Obecne logo nawiązuje do przeszłości symbolem trzech kieliszków. W nowej wersji są one mocniej wyrysowane, nabrały zdecydowanego kształtu i wyrazu. Środkowy kieliszek jest wyrysowany kolorem czerwonym, pozostałe  kolorem ciemnoszarym. Te kolory są również barwami wiodącymi w całej nowej komunikacji wizualnej. Strona internetowa Rady będzie zarówno swoją stylistyką, jak i układem nawiązywać do nowoczesnych, prostych w nawigacji witryn. Jej głównymi odbiorcami mają być organy rządowe, organy administracji publicznej, dziennikarze oraz oczywiście firmy producenckie.  Nowe logo obowiązuje od 1 października, a strona www zostanie uruchomiona niebawem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    Polska Rada Winiarstwa RSS ALERT    /    ZP PRW RSS ALERT    /    Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa RSS ALERT    /    Magdalena Zielińska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!