Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Żubrówka Czarna chce umocnić pozycję i na stałe być w czołówce wódek super premium

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 10:36
Żubrówka Czarna, marka należąca do CEDC, planuje liczne działania, zarówno w handlu detalicznym, jak i kanale HoReCa, które nie tylko umocnią jej pozycję, ale sprawią, że na stałe zagości ona w czołówce wódek z „górnej półki” - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Kwaśniewski, brand manager marki Żubrówka Czarna.
Żubrówka Czarna chce umocnić pozycję i na stałe być w czołówce wódek super premium
fot. CEDC

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Maciej Kwaśniewski podkreśla, że Żubrówka Czarna to polska marka, która od marca 2016 roku zmienia segment wódek super premium w Polsce, zdominowany dotąd przez zagraniczne marki. Zeszły rok Żubrówka Czarna zakończyła wynikiem na poziomie prawie 9 proc. udziałów w tym segmencie ilościowo. Oznacza to, że Żubrówka Czarna wkracza do pierwszej trójki największych marek wódek super premium.

- To oczywiście nie jest nasze ostatnie słowo. Planujemy liczne działania promocyjne oraz aktywacje, zarówno w handlu detalicznym, jak i kanale HoReCa, które nie tylko umocnią pozycję Żubrówki Czarnej, ale sprawią że na stałe zagości ona w czołówce wódek z tzw. „górnej półki” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Kwaśniewski, Brand Manager marki Żubrówka Czarna.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!