Żubrówka Czarna z kolejną odsłoną projektu „Czarna Polana”
Żubrówka Czarna po raz trzeci stała się inspiracją do artystycznego projektu „Czarna Polana”. Ta edycja w odróżnieniu od poprzednich i ukazuje się pod hasłem „Czarna Polana filtruje”. Premiera projektu przypada na 11 marca br. Projekt będzie można zobaczyć m.in. w centrum Warszawy, na dedykowanej stronie internetowej oraz w kanałach społecznościowych marki Żubrówka Czarna.

Przyroda Puszczy Białowieskiej była inspiracją do stworzenia Żubrówki Czarnej – pszenicznej wódki zawdzięczającej swój smak filtracji węglem drzewnym dębowym. To właśnie natura oczyszczania stała się istotą najnowszej odsłony projektu Czarna Polana. Przy współpracy z ilustratorem Patrykiem Hardziejem, powstał w Warszawie mural, który łączy w sobie pierwotną, nieskazitelną czystość płynącą z natury i postać, która jest głównym motywem obrazu – ale to nie wszystko. Dzięki zastosowaniu specjalnych farb, filtruje on z zanieczyszczeń to, co jest wokół nas – powietrze, którym oddychamy.
Trzecia edycja projektu Czarna Polana, nawiązuje bezpośrednio do kwestii czystości powietrza, a tym samym troski o naturę, z którą marka Żubrówka jest nierozerwalnie związana. Mural, który można zobaczyć w Warszawie przy ul. Piękna 49 (naprzeciwko Hali Koszyki), przedstawia postać człowieka–mistrza, który opanował filtrację do perfekcji. Jednak czystości, którą udało mu się uzyskać nie zachowuje tylko dla siebie. Pragnie się nią podzielić z innymi.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Patryk Hardziej to znany na arenie międzynarodowej ilustrator i projektant grafik. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, organizator kursów projektowania, pomysłodawca oraz kurator Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych i Międzynarodowej Wystawy Polskiego Designu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.