„Nie Lada Degustacja” to konkurs skierowany do pełnoletnich konsumentów. Codziennie wygrać w nim można 100 różnych szklanek dedykowanych 6 stylom piwnym.

Zadanie konkursowe polega na przesłaniu - za pomocą strony internetowej - zdjęcia zrobionego podczas degustacji jednego z piw gatunkowych Żywca. Zgłoszenia można nadsyłać do 22 czerwca.

Aktywacji towarzyszy kampania telewizyjna, w ramach której emitowanych jest sześć 15-sekundowych spotów. Każdy dedykowany jest jednej piwnej specjalności od Żywca i prezentuje najważniejsze cechy danego tego piwa. Konkurs wspierany jest również szeroką kampania display, silną komunikacją na Facebooku oraz działaniami w punktach sprzedaży (materiały POS).

Za kreację kampanii i spotów oraz działania digital i social odpowiada agencja GONG. Działania BTL  prowadzi agencja JUST, a komunikację PR – agencja ROOTS PR. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl