Żywiec startuje z nową kampanią reklamową
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 15-03-2021, 12:16

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
„Kuraż bez Ż to tylko kura”, „Nie trzymaj Ż w garażu” oraz „Jest Ż i gitara” – oto hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca. Marka z typowym dla siebie poczuciem humoru postanowiła przynieść odrobinę optymizmu w tych niełatwych miesiącach. Kampania podkreśla także wagę relacji międzyludzkich, którą wyraża w haśle: „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.
– W Żywcu od lat dzielimy się z naszymi konsumentami apetytem na życie – mówi Aleksandra Pankowska, Brand Manager Marki Żywiec. – Wierzymy, że można cieszyć się każdym dniem, także w towarzyszących nam właśnie momentach niepewności. Jesteśmy przekonani, że teraz tym bardziej warto doceniać Ż i pielęgnować relacje z najbliższymi i do tego właśnie zachęca nasza najnowsza kampania – dodaje Pankowska.
komentarze (0)