Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Żywiec startuje z nową kampanią reklamową

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 15-03-2021, 12:16
Żywiec w dobie pandemii powraca z kampanią reklamową, w której namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, Nowe spoty można oglądać w telewizji i internecie od 15 marca.
Żywiec startuje z nową kampanią reklamową
Żywiec startuje z nową kampanią reklamową / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

„Kuraż bez Ż to tylko kura”, „Nie trzymaj Ż w garażu” oraz „Jest Ż i gitara” – oto hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca. Marka z typowym dla siebie poczuciem humoru postanowiła przynieść odrobinę optymizmu w tych niełatwych miesiącach. Kampania podkreśla także wagę relacji międzyludzkich, którą wyraża w haśle: „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.

– W Żywcu od lat dzielimy się z naszymi konsumentami apetytem na życie – mówi Aleksandra Pankowska, Brand Manager Marki Żywiec. – Wierzymy, że można cieszyć się każdym dniem, także w towarzyszących nam właśnie momentach niepewności. Jesteśmy przekonani, że teraz tym bardziej warto doceniać Ż i pielęgnować relacje z najbliższymi i do tego właśnie zachęca nasza najnowsza kampania – dodaje Pankowska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!