Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Żywiec zaczyna lokalną kampanię reklamową w Krakowie i okolicach

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 05-07-2016, 16:02
Żywiec rozpoczyna lokalną kampanię reklamową dedykowaną konsumentom w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona pod hasłem „Krakowska Parafraza” obejmuje digital, nośniki zewnętrzne, bankomaty oraz punkty sprzedaży.
Żywiec zaczyna lokalną kampanię reklamową w Krakowie i okolicach
fot. Grupa Żywiec

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Krakowiacy tworzą parę z Żywcem odkąd piwo to zyskało uznanie na świecie. Dla podkreślenia tego faktu marka po raz drugi wprowadza w Krakowie komunikację, której bohaterem jest krakowska para, widniejąca na etykiecie piwa od połowy XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązujące do miejscowych symboli. Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje  do lokalnych skojarzeń.

Zabawne konwersacje krakowskiej pary zobaczyć można na ponad 100 nośnikach na terenie Krakowa oraz okolic, w tym: billboardach, citylightach oraz wielkoformatowej siatce
w centrum miasta, a także na ekranach powitalnych bankomatów. Dedykowane akcji materiały POS i opakowanie Żywca dostępne są w sklepach na terenie Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital na Facebooku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!