Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

REGULAMIN PLEBISCYTU CERTYFIKAT DOBRY PRODUKT 2022

  1. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych produktów spożywczych w następujących kategoriach: Produkt wysokiej jakości, Nowy produkt, Innowacyjny produkt, Produkt tradycyjny i regionalny, Produkt HorecaTrends poprzez przyznanie im certyfikatu „Dobry Produkt”.
  2. W konkursie mogą wziąć udział firmy spożywcze oraz dystrybutorzy, którzy chcą zaprezentować swoje najlepsze produkty żywnościowe. Od uczestników Konkursu, na wszystkich jego etapach, nie pobiera się żadnych opłat.
  3. Zgłoszenia konkursowe są przyjmowane wyłącznie online do 16 września 2022 r. Jedna firma może przesłać najwyżej 2 propozycje produktów lub 2 linii produktowych wskazując max. 2 kategorie, w których chce rywalizować o certyfikat Dobry Produkt. Zgłoszenie do konkursu następuje poprzez wypełnienie formularza.
  4. Do zgłoszenia należy dołączyć maksymalnie 2 zdjęcia produktu, wysyłając je na adres e-mail: dobryprodukt@portalspozywczy.pl. W temacie maila prosimy o wpisanie nazwy produktu zgłoszonego do konkursu. Maksymalny rozmiar maila nie może przekroczyć 10 MB.
  5. Przesłanie zdjęć produktów jak powyżej jest jednoznaczne z upoważnieniem organizatora konkursu do kadrowania i następnie publikacji zdjęcia w związku z przeprowadzanym konkursem i przyznanym ewentualnym tytułem. Podmiot przesyłający zdjęcia gwarantuje posiadanie praw do udzielenia powyższego upoważnienia.
  6. Zakwalifikowane do udziału w konkursie firmy zostaną oficjalnie poproszone o przesłanie próbek produktów, które będzie mogło ocenić jury. O terminie nadsyłania próbek produktów i obrad jury poinformujemy po 16 września br. Okazowe produkty należy przesłać w określonym terminie na adres redakcji (Grupa PTWP / serwis portalspozywczy.pl, Atrium Plaza, Aleja Jana Pawła II 29, 00-867 Warszawa) z dopiskiem „Certyfikaty Dobry Produkt”. Prosimy o przesyłanie niewielkiej ilości/sztuk produktu. W przypadku produktów łatwopsujących się i trudnych w transporcie (mrożonki, niepakowane wędliny itd.) prosimy o przesłanie jedynie opakowań lub zdjęć, ewentualnie dostawę bezpośrednio w dniu obrad jury.
  7. Organizator zastrzega, że informację o rozstrzygnięciu konkursu otrzymają jedynie nagrodzone firmy w terminie do dwóch tygodni przed oficjalnym wręczeniem nagród.
  8. Nagrodą w konkursie jest dyplom z certyfikatem „Dobry Produkt”, który zostanie przekazany w formie pisemnej i elektronicznej.
  9. Zwycięzcy będą mieli też możliwość informowania o przyznanym certyfikacie, między innymi poprzez umieszczenie jego logo na nagrodzonym produkcie. Zasady użytkowania certyfikatu.
  10. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni podczas XV Forum Rynku Spożywczego i Handlu / 15th Food Market & Retail Forum (7-8 listopada 2022 r.).
  11. Wszelkie pytania prosimy kierować na adres dobryprodukt@portalspozywczy.pl lub telefonicznie: 22 550 69 27.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NT. ADMINISTRATORA ZEBRANYCH W FORMULARZU DANYCH OSOBOWYCH ORAZ CELÓW ICH PRZETWARZANIA

  1. Administratorami danych zebranych w trakcie rejestracji (Współadministratorami) są: PTWP-ONLINE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach jako wydawca serwisów internetowych oraz zarządca systemów informatycznych służących do ich utrzymania i wspierania innych usług świadczonych przez spółki Grupy PTWP oraz Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości S.A. z siedzibą w Katowicach, jako spółka matka w Grupie PTWP, wydawca prasy, organizator eventów i dostawca innych usług dostępnych za pośrednictwem tych serwisów.
  2. Wspólne dane kontaktowe administratorów: Plac Sławika i Antalla 1, 40-163 Katowice; odo@ptwp.pl
  3. Zebrane w formularzu zgłoszeniowym dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • procedowania kolejnych etapów konkursu, uzyskiwania dodatkowych informacji wyjaśniających dotyczących zgłoszenia, uzgadniania przyznanej nagrody oraz udziału uczestnika w ceremonii wręczenia nagród,
    • marketingu bezpośredniego usług i komunikowania się administratora danych z uczestnikiem, w formie korespondencji pisemnej, elektronicznej lub z wykorzystaniem urządzeń telekomunikacyjnych (telefony, SMS-y).
  4. Przetwarzania danych polegające na zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych z formularza zgłoszeniowego jest niezbędne do wypełnienia ww. prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez ww. administratorów. W przypadku niektórych danych lub szczególnych rodzajów przetwarzania, których nie można uznać za niezbędne do wypełnienia ww. celów lub w przypadku celów, których nie można uznać za wystarczająco usprawiedliwione, administrator może prosić o wyrażenie odrębnej zgody. Wtedy podstawą przetwarzania będzie zgoda uczestnika.
  5. Dane przetwarzane będą wyłącznie przez czas niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie dłużej jednak niż do momentu zgłoszenia odpowiedniego sprzeciwu wobec przetwarzania lub cofnięcia zgody na dane przetwarzanie. W każdej chwili możesz zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania lub danego rodzaju przetwarzania lub wycofać udzielone zgody pod tym linkiem/pod adresem odo@ptwp.pl.
  6. Osoba rejestrująca się uprawniona jest do dostępu do swoich danych oraz do ich poprawiania. Osoba rejestrująca może w każdym czasie zażądać sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych; przysługuje jej także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec danego przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru, na warunkach określonych we właściwych przepisach prawa.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!