Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Beko zebrało milion euro dla UNICEF-u

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2018, 19:15
Beko zamieniło logo na rękawach koszulek FC Barcelony, aby zachęcić dzieci do odżywiania się jak mistrz i zebrało 1 000 000 euro dla UNICEF-u.
Beko zebrało milion euro dla UNICEF-u
fot. materiały prasowe

6 maja podczas El Clásico (starcia FC Barcelony z Realem Madryt), które jest najchętniej oglądanym klubowym meczem na świecie, Beko – partner premium FC Barcelony i wiodąca marka sprzętów AGD, zamieniła logo znajdujące się na koszulkach piłkarzy. Zamiast niego, na rękawach Pique, Messiego, Suareza, Ter Stegena czy Rakitica pojawił się napis #EatLikeAPro (#jedzjakmistrz). Miał on za zadanie zachęcić kibiców z całego świata do dzielenia się przekazem o zdrowych nawykach żywieniowych, co z kolei pomogło zebrać Beko 1 000 000 euro dla UNICEF-u.

#Jedzjakmistrz to globalna inicjatywa zainicjowana przez Beko, która przeprowadzana jest wspólnie z FC Barcelona oraz fundacją Barça Foundation. Inicjatywa ma za zadanie podnieść świadomość na temat otyłości wśród dzieci. Przy obecnych tendencjach, do 2025 roku ponad 70 milionów młodych osób będzie zmagało się z tym problemem. Celem Beko jest przyczynienie się do odwrócenia tego trendu poprzez kampanię #jedzjakmistrz oraz wspieranie UNICEF-u, który jest wiodącą na świecie organizacją działającą na rzecz dzieci.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!