Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Maxipizza modyfikuje menu i walczy o zwiększenie rozpoznawalności marki

Spółka Maxipizza SA w roku 2013 koncentrowała swoje działania na umocnieniu pozycji rynkowej istniejących pizzerii oraz na zwiększeniu rozpoznawalności własnej marki. Strategia ta ma być kontynuowana w roku 2014. W ramach urozmaicenia oferty i zaoferowania klientom bardziej atrakcyjnego menu, systematycznie wprowadzane są w wybranych lokalizacjach nowe potrawy. Przygotowana została oferta różnorodnych makaronów, sałatek, deserów oraz innych dań kuchni włoskiej - czytamy w opublikowanym we wtorek raporcie rocznym Maxipizza.

Notowana na NewConnect spółka w ubiegłym roku osiągnęła przychody netto na poziomie 3,849 mln zł, co jest wynikiem o 5,8 proc. lepszym w porównaniu z rokiem 2012. Strata spółki na działalności operacyjnej wyniosła ok. 5,4 tys. zł (rok wcześniej 126 tys. zł), a strata netto ok. 5 tys. zł (rok wcześniej 116 tys. zł).

Maxipizza SA prowadzi działalność gastronomiczną w segmencie casual dining, oferując posiłki do spożycia na miejscu w restauracjach oraz dostarczając zamawiane potrawy bezpośrednio do klienta. Restauracje Maxipizza prowadzone są w Kielcach, Tychach, Krakowie, Sosnowcu, Świętochłowicach, Katowicach, Rzeszowie, Warszawie oraz Poznaniu. Spółka pozostaje również stroną umowy najmu restauracji w Zakopanem, którą podnajmuje niezależnemu podmiotowi.



© Portal Spożywczy 2022-06-27 23:41:41