Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Francuska firma La Pataterie wchodzi do Polski i zapowiada rozwój sieci restauracji

Francuski potentat gastronomiczny, firma La Pataterie otwiera w Polsce swoją pierwszą restaurację pod nazwą French Potato. Obiekt ruszył 18 czerwca w Łodzi, w centrum handlowym Manufaktura.

French Potato to koncept gastronomiczny opierający się na różnorodnych daniach z pieczonych ziemniaków, opracowanych według przepisów kuchni francuskiej. Dzięki drewnianemu wystrojowi i ozdobnym starociom, restauracja tworzy przyjemną i rustykalną atmosferę przypominającą francuską wieś.

- Nasza restauracja jest wynikiem wielu miesięcy prac nad dostosowaniem konceptu do polskiego rynku - mówi Philippe Rechsteiner, dyrektora ds. rozwoju za granicą grupy La Pataterie. - Od ponad roku staramy się zrozumieć polską kulturę, przyzwyczajenia Polaków w zakresie konsumpcji i analizujemy ofertę gastronomiczną, jaka istnieje w tym dynamicznie rozwijającym się kraju. Mamy nadzieję, że French Potato będzie stanowić prawdziwą alternatywę na polskim rynku gastronomicznym.

French Potato oferuje bogatą i różnorodną kartę dań w przystępnych cenach, gdzie wartość paragonu z kasy wynosi średnio 16 zł.

- Wszystkie nasze produkty, począwszy od ziemniaków, są uprawiane lub produkowane w Polsce. Zobowiązaliśmy się współpracować z miejscowymi producentami i tego się trzymamy w każdym kraju, w którym jesteśmy obecni - dodaje Philippe Rechsteiner.

Ta pierwsza inauguracja to tylko początek rozwoju firmy w Polsce. Grupa La Pataterie ma zamiar otworzyć w Polsce kilka restauracji French Potato.

Grupa La Pataterie ma ponad 200 restauracji. W 2013 r. firma zanotowała 15-proc. wzrost obrotów do ponad 153 mln euro.



© Portal Spożywczy 2022-07-02 04:00:53