MarcPol przeprowadza remodeling sklepów
- Polacy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, w którym takie czynniki jak świeżość, a także jakość i pochodzenie produktów odgrywają kluczową rolę. Dlatego modernizujemy nasze placówki tak, aby zwiększyć ofertę produktów świeżych pochodzących od lokalnych producentów i dostawców, z którym współpraca jest podstawą działalności naszej firmy –mówi Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.
Najwyższej jakości mięso, wędliny, sery i ryby serwowane tradycyjnie „zza lady” to wizytówka kolejno odświeżanych sklepów MarcPol, w tym przy ul. Mokotowskiej 26 w Warszawie i ul. Przemysłowej 4/8a w Żurominie. Na szczególną uwagę w tych placówkach zasługuje „Zieleniak”, w którym znaleźć można bogaty wybór świeżych warzyw i owoców. W obu sklepach wypiekane jest również na miejscu pieczywo.
- Jednym z kluczowych celów przeprowadzanych przez nas modernizacji jest ułatwienie naszym klientom wykonywania codziennych zakupów. Zmieniamy aranżację sklepów tak, aby poruszanie się po nich było mniej czasochłonne i znacznie bardziej wygodne – dodaje Iwona Zarucka.
Począwszy od III kwartału zeszłego roku MarcPol zmodernizował już ponad 30 swoich sklepów. Firma nie tylko remontuje kolejne swoje placówki, ale i otwiera nowe. W sierpniu ruszył drugi supermarket sieci w Stanisławowie Pierwszym, co umocniło pozycję MarcPol w województwie mazowieckim.
MarcPol S.A. to polska sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Sieć zarządza obecnie ponad 60 placówkami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski,a także w województwach łódzkim oraz warmińsko-mazurskim.
W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw, supermarkety, jak i mniejsze sklepy.
Spółka posiada pięć centrów handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Największym z nich jest Galeria Podkowa.