Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nowa akcja marketingowa: żelki Haribo nie tylko dla dzieci

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spot pokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku. Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury i baloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter sześciu wariantów smakowych Haribo.

Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona w telewizji i internecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało Studio Genetix.

Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective Public Relations.



© Portal Spożywczy 2021-12-06 19:17:27