Trzeba zmienić postrzeganie mleka
Uważa, że jest problem z Funduszem Promocji Mleka. - Apelowałbym o o to, aby nie dzielić go na 150 części, ale wykorzystywać do silnych uderzeń celowych np. w walce z czarnym PR mleka. Wszyscy biją, ale branża mleczarska nie potrafi skutecznie odpowiedzieć – powiedział Arkadiusz Cyman.
W jego opinii, dużo się mówi o tym, że mleko jest zdrowe, że buduje kości, że dobrze działa na urodę, ale prawie nie mówi się o tym, że wypicie szklanki mleka jest fajne, że ser jest zwyczajnie smaczny, że to frajda kulinarna. - Może zacznijmy mówić, ze spożywanie mleka i jego przetworów, daje przyjemność i że to fajna rzecz – dodał.
Równocześnie podkreślił, że za zmiana przekazu medialnego, muszą iść konkretne działania, gdyż na rynku nie ma polskiego sera jako przekąski. - Nie można iść cna piwo i zamówić sobie sera w kostkach. Tego ewidentnie brakuje – uważa Arkadiusz Cyman.