Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Trzeba zmienić postrzeganie mleka

Często czarny PR jest nieuświadomiony. Jako przykład podał np. reklamy suplementów diety na nietrawienie laktozy, co wywołuje negatywne skojarzenia dotyczące mleka. Do świadomości konsumenta dociera tylko problem z mlekiem - uważa Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy.

Uważa, że jest problem z Funduszem Promocji Mleka. - Apelowałbym o o to, aby nie dzielić go na 150 części, ale wykorzystywać do silnych uderzeń celowych np. w walce z czarnym PR mleka. Wszyscy biją, ale branża mleczarska nie potrafi skutecznie odpowiedzieć – powiedział Arkadiusz Cyman.

W jego opinii, dużo się mówi o tym, że mleko jest zdrowe, że buduje kości, że dobrze działa na urodę, ale prawie nie mówi się o tym, że wypicie szklanki mleka jest fajne, że ser jest zwyczajnie smaczny, że to frajda kulinarna. - Może zacznijmy mówić, ze spożywanie mleka i jego przetworów, daje przyjemność i że to fajna rzecz – dodał.

Równocześnie podkreślił, że za zmiana przekazu medialnego, muszą iść konkretne działania, gdyż na rynku nie ma polskiego sera jako przekąski. - Nie można iść cna piwo i zamówić sobie sera w kostkach. Tego ewidentnie brakuje – uważa Arkadiusz Cyman.



© Portal Spożywczy 2022-06-27 23:07:37