Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Stokrotka otworzyła 5 nowych placówek

Stokrotka utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju. 17 grudnia sieć pobiła rekord otwierając 5 nowych placówek detalicznych jednego dnia: 2 supermarkety w Lublinie i Mrągowie oraz 3 markety w Łodzi, Radzyniu Podlaskim i Tczewie. Aktualnie Stokrotka ma już 327 sklepów, z czego 80 zostało otworzonych od początku 2015 roku.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 18-12-2015, 09:15
Nowa sklep sieci Stokrotka. Fot. Stokrotka

Również franczyza wkroczyła w fazę dynamicznego rozwoju, markety w Tczewie i Radzyniu Podlaskim to właśnie placówki franczyzowe. W tej linii biznesowej w tym roku Stokrotka uruchomiła aż 27 placówek detalicznych. Rekordowa w historii sieci ilość otwarć z tego roku, powinna być przynajmniej wyrównana w przyszłym. Stokrotka spodziewa się bowiem nie mniej niż 100 nowych lokalizacji w 2016 roku.

Stokrotka przygotowała na dzień otwarcia dla Klientów swoich nowych placówek detalicznych liczne atrakcje. Dla dorosłych sieć zaplanowała szereg promocji cenowych. Na najmłodszych czekają zabawy i konkursy z nagrodami, a dbać o nich będą maskotki sieci: Rodzina Krotków.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stokrotka Sp. z o.o. jest spółką z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding S.A. prowadziła dynamiczny rozwój sieci Stokrotka na terenie całego kraju. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem ponad 320 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

„Stokrotki” mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od placówek dyskontowych, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów zaspokajających ich potrzeby w myśl hasła „Zakupy jak z płatka”.

© Portal Spożywczy 2020-11-27 15:30:43