Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Tymbark rozszerza ofertę o tłoczone soki jabłkowe

Sokowa marka z portfolio Grupy Maspex Wadowice wprowadza na rynek nowy produkt – Tymbark 100 proc. Tłoczony z Jabłek, który uzupełnia portfolio marki w kategorii premium.


Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 22-01-2016, 11:13
fot. materiały prasowe / Maspex (Tymbark)

Tymbark 100 proc. Tłoczony z Jabłek, powstaje z owoców dojrzewających w grójeckich sadach. 

Nowa linia Tymbarku to trzy warianty tłoczonego soku jabłkowego, produkowanego z różnych odmian - kwaśna Antonówka, słodki Champion i aromatyczny Jonagold. Soki wyróżniają trzy różne kartonowe opakowania (pojemność 1l), zaprojektowane w designie podkreślającym lokalne pochodzenie owoców i ich odmianę.

Sugerowana cena na półce: 4,59-4,99 zł.

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są eksportowane na około 30 rynków zagranicznych, m.in.: do Rumunii, Litwy, Łotwy, Wielkiej Brytanii, Kanady, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Maltę i Cypr. W portfolio marki Tymbark znajdują się m.in.: owocowe i warzywne soki 100 proc., soki 100 proc. dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe Fruktajl oraz soki marchewkowo-owocowe Vitamini.

© Portal Spożywczy 2020-11-23 22:54:03