Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Drosed z nową kampanią reklamową

1 lutego wystartowała nowa kampania reklamowa grupy Drosed promująca nowość – Pasztet Podlaski w tubie


Autor: pr
Data: 08-02-2016, 12:40

Kampania realizowana jest pod hasłem „Praktycznie najlepszy”, podkreślającym smak oraz wygodę używania promowanego Pasztetu Podlaskiego w tubie. Wybrane kreacje reklamowe pojawiać się będą w ramkach oraz na plakatach w komunikacji miejskiej – w metrze, autobusach czy tramwajach, co gwarantuje nawet 27 000 000 kontaktów konsumentów z reklamą. Kampania obejmie swoim zasięgiem Kraków, Warszawę, Łódź, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Koszalin, Wrocław oraz największe miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Potrwa do 29 lutego 2016 roku.

Reklamie outdoorowej towarzyszyć będą degustacje organizowane w sklepach oraz dedykowane animacje. Wsparciem kampanii produktu będą również dodatkowe ekspozycje oraz standy, gazetki oraz promocje cenowe w punktach sprzedaży. Za koncepcję i realizację działań odpowiada firma Brandcomm. 

Pasztet Podlaski w tubie Pasztet Podlaski w tubie to produkt innowacyjny w swojej kategorii. Dostępny jest w dwóch wersjach – Jasny z filetem z piersi lub Ciemny z mięsem z uda kurczaka.

Grupa Drosed to jeden z największych producentów drobiu i wyrobów drobiowych w Polsce. W jej skład wchodzi pięć spółek: Drosed S.A., Roldrob S.A., Sedar S.A., Drop S.A. oraz Drosed Surowiec Sp. z o.o. Od 2000 r. Drosed należy do francuskiej Grupy LDC, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji drobiu świeżego.

© Portal Spożywczy 2020-07-12 01:52:16