Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Ahmad Tea: Konsumenci coraz chętniej sięgają po herbaty wyższej jakości

- Rok 2015 był dla nas jak najbardziej pozytywny, zanotowaliśmy duże wzrosty sprzedaży (wzrost ilościowy i jakościowy) i utrzymujemy pozycję rynkową. Potwierdza to coraz większą skłonność konsumentów do zakupów herbat wyższej jakości – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Ewa Spychała, Brand & Marketing Manager, Levant Foods Sp. z o.o. (dystrybutor herbaty Ahmad Tea).


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 10-03-2016, 10:39
fot. materiały prasowe / Ahmad Tea

Jak dodaje, zanotowano również ogromne wzrosty jeżeli chodzi o ofertę świąteczną, co może z kolei oznaczać, że herbata staje się coraz atrakcyjniejszym prezentem.

- Opakowania prezentowe, puszki, czy skrzyneczki z herbatami cieszą się dużą popularnością także przy okazji takich świąt, jak Dzień Babci, Dzień Dziadka, Dzień Mamy itd. Konsumenci poszukują wtedy drobnych upominków, które nie byłyby zbyt kosztowne, ale ładnie się prezentowały – dodaje Ewa Spychała.

Podsumowując rok 2015 przyznaje, że najczęściej kupowaną i najbardziej rozpoznawalną mieszanką z oferty Ahmad Tea pozostaje English Tea No. 1. (opakowanie 100 torebek). - Hitem sprzedaży jest także Earl Grey (opakowanie 100 torebek), czyli tzw. herbata popołudniowa. Natomiast jeżeli chodzi o herbaty inne niż klasyczne to największą popularnością cieszą się herbaty zielone, a konkretnie Green Tea Pure w opakowaniu 25 torebek oraz  Jasmeen Green Tea (opakowanie 100g, liściasta) – wymienia.

Dystrybutorem marki Ahmad Tea w Polsce jest firma Levant. Inne brandy w w portfolio spółki to m.in.: Sandra (przetwory owocowe i warzywne), Sandrini (produkty kuchni śródziemnorskiej), Adriana, Siblou (ryby i owoce morza), Champion (dodatki do kawy i herbaty), Splendor (Owoce i warzywa w puszkach).

© Portal Spożywczy 2020-11-27 22:33:13