Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

PepsiCo opracowuje nowe przekąski z myślą o kobietach

PepsiCo, a konkretnie jej część zajmująca się przekąskami (snacks), producent Fritos, Doritos i Lays, wprowadza na rynek Smartfood popcorn, pierwsze przekąski opracowane specjalnie dla kobiet.

Z badań przeprowadzonych przez koncern wynika, że kobiety częściej od mężczyzn sięgają po przekąski. Koncern obliczył, że nowy produkt wygeneruje 650 mln USD dodatkowej wartości sprzedaży.

W opakowaniu (1 kawałek to 120 kalorii) znajduje się mieszanina przekąsek o słodkich i słonych aromatach. Jest to początek całej gamy produktów opracowywanych przez PepsiCo specjalnie dla kobiet w ramach programu „Introduce new products for her".

Z 43 mld USD przychodów PepsiCo aż 63 proc. przypada na żywność a reszta na napoje. Z przychodami przypadającymi na żywność (bez napojów) w wysokości 27 mld USD PepsiCo jest czwartym co do wielkości producentów żywności w świecie.



© Portal Spożywczy 2021-11-30 19:26:41