Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

WSP Społem stawia na współpracę przedstawicieli handlowych z detalistami

- Okres przedświąteczny w branży spożywczej jest zawsze bardzo intensywny. Przygotowujemy się do niego już parę miesięcy wcześniej, by zapewnić nie tylko jak najlepsze, ale także jak najszersze zatowarowanie sklepów w nasze produkty. Szczególny nacis. Dodatkowo stawiamy na aktywność reklamową, która znacząco wspiera i dynamizuje sprzedaż flagowych wyrobów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl prezes WSP Społem, Michał Mius.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 17-03-2016, 10:37

- Z początkiem marca rozpoczęliśmy wiosenną kampanię, w której promujemy Majonez Kielecki. Działania objęły najpopularniejsze kanały telewizyjne, prasę i branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Całość uzupełniają materiały POS oraz komunikacja PR - mówi Mius.

- Nie stosujemy jednego, uniwersalnego sposobu rozmieszczania naszych wyrobów. Ich ekspozycja zależy od rodzaju i wielkości sklepu. Inaczej należy prezentować produkty w sklepie samoobsługowym, a inaczej w lokalnym sklepie spożywczym, gdzie artykuły podaje sprzedawca. Szczególnie liczymy na naszych przedstawicieli handlowych, którzy indywidualnie współpracują z kupcami tak, aby odpowiednia ekspozycja wpływała na satysfakcjonującą sprzedaż - dodaje. 

Cały tekst czytaj w serwisie dlahandlu.pl. 

© Portal Spożywczy 2020-11-29 23:20:25