Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo

- Konsumpcja napojów energetycznych w Polsce odnotowała w 2015 r. 7-proc. ilościowy wzrost sprzedaży. Szacujemy iż trend wzrostowy utrzyma się w tym roku i kategoria będzie rosnąć zarówno wartościowo jak i ilościowo – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Luiza Kozłowska, Trade Marketing Manager, Red Bull Polska.


Autor: pm, www.portalspozywczy.pl
Data: 24-03-2016, 09:51
Sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków; fot. shutterstock.com

Jak tłumaczy, wzrost zawdzięczamy głownie rozwojowi wiodących marek oraz wzrostowi sprzedaży marek prywatnych.

- Kategoria napojów energetycznych jest najdynamiczniej rosnącą kategorią napojów w Polsce. Konsumenci cały czas szukają nowych smaków, producenci starają się spełnić ich oczekiwania i dotrzeć do nich ze swoimi nowościami – komentuje Luiza Kozłowska.

 Jak podkreśla, sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków. - Takie wyniki są wypadkową spójnej strategii, odpowiednio dobranej jednostki sprzedażowej dedykowanej do mniejszych punktów oraz nowości -  Red Bull Summer Edition (in-out), która po dwóch miesiącach na rynku stała się liderem w kategorii smakowych napojów energetycznych. W planach na ten rok również mamy wprowadzenie na rodzimy rynek nowy wariant smakowy - podobnie jak w ubiegłym roku jako in–out na wakacje – mówi przedstawicielka Red Bull.

Jej zdaniem, napoje energetyczne są napojami funkcjonalnymi spożywanymi w konkretnej potrzebie – w chwilach wzmożonego wysiłku fizycznego bądź umysłowego. - Na rynku dostępne są napoje w różnych wersjach smakowych jak i w różnych opakowaniach, z różną zawartością cukru. Co roku pojawiają się nowości smakowe – uważamy, że ten trend zostanie utrzymany – dodaje.

© Portal Spożywczy 2020-11-26 13:47:17