Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Polskie kawiarnie Starbucks serwują kawę parzoną na zimno

Wśród wielu sposobów przygotowania kawy, forma serwowania jej na zimno zyskała sobie w ostatnich latach ogromną popularność na całym świecie. To skłoniło sieć Starbucks w Polsce do wprowadzenia tej innowacji do swojej oferty.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 06-04-2016, 10:45
fot. materiały prasowe Starbucks

Cold Brew, czyli kawa parzona na zimno, swoją światową popularność zyskuje dzięki orzeźwiającym właściwościom. Jako pierwsi tę metodę przygotowania kawy wypróbowali Japończycy, którzy dzięki specjalnemu, wielogodzinnemu procesowi parzenia, zdołali wydobyć z ziaren niespotykaną głębię smaku.

- Dzięki powolnemu parzeniu na zimno otrzymujemy zupełnie inny smak niż w procesie gorącego parzenia. Cold Brew nie zawiera tyle intensywnej goryczy, co kawa parzona standardowo. Jest naturalnie słodsza - tłumaczy Aleksandra Stępień, Starbucks Coffee Master.

 Wiedząc, że nie każda mieszanka ziaren kawy nadaje się do przyrządzenia Cold Brew, Starbucks stworzył mieszankę specjalnie odpowiadającą wymogom tej szczególnej receptury. 

© Portal Spożywczy 2020-12-01 22:42:13