Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Konspol rozszerza ofertę. Stawia m.in. na produkty convenience

Od kwietnnia Konspol wprowadził linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. W portfolio znajdują się parówki z kurczaka, polędwica z kurczaka oraz kabanosy z kurczaka. Jak przyznaje Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol, w planach są kolejne nowości asortymentowe.


Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 19-04-2016, 10:54
Agnieszka Piech, szef ds. marketingu Grupy Konspol (fot. Konspol)

- Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów, które będą nie tylko smaczne, ale przy tym zdrowe i pożywne. Żarłaki zostały przygotowane ze starannie dobranych składników najwyższej jakości i są dostosowane do potrzeb żywieniowych maluchów. Ukochane przez najmłodszych parówki to w marce Żarłaki absolutny hit żywieniowy – aż 100 proc. mięsa z kurczaka - mówi Piech.

Jak dodaje wszystkie produkty z portfolio marki należą do linii Natura, gwarantując tym samym, że są one idealne dla dzieci – nie zawierają dodanych konserwantów, laktozy ani glutenu, co jest niezwykle istotne również dla rodziców dzieci będących na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.

- Planujemy kilka nowości w kategorii mrożonek oraz schłodzonych produktów convenience – to jest bowiem nadal rozwijający się, perspektywiczny rynek. W ofercie znajdą się Zestawy Kibica – przekąski idealne na spotkania towarzyskie i wspólne kibicowanie. Szykujemy również ciekawe propozycje w segmencie dań gotowych. Ale to na razie niespodzianka dla naszych Klientów - mówi kierownik ds. marketingu Konspolu.

Konspol przygotował się już na sezon gillowy, z okazji którego wprowadził do swojej oferty kilkanaście nowych produktów, m.in. kiełbasy, w tym litewską z chrzanem, szwajcarską, musztardową, kiełbaski śląskie, skrzydełka pieczone z kurczaka, mięsa gotowe na grilla oraz do piekarnika – w marynacie meksykańskiej, koperkowo-czosnkowej czy też podudzie w marynacie pikantnej i udo z kurczaka.

Firma ciągle pracuje także nad rozszerzeniem oferty w kategorii wędlin.

- W wędlinach nadal pracujemy nad produktami, które będą wpisywały się w trend poszukiwania żywności zdrowej, bez dodanych konserwantów, bez glutenu. Taką propozycją są produkty dla dzieci Żarłaki - mówi Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol. 

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm: Pasz Konspol, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol.

© Portal Spożywczy 2021-01-16 12:39:44