Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Polacy coraz chętniej sięgają po marynaty do mięs i sosów

- W okresie letnim widać wzrost sprzedaży marynat do mięs – jest to ściśle związane z sezonem grillowym, który rozpoczyna się wraz z ‘majówką’ i trwa do końca wakacji. Dla branży mięsnej dobra marynata to podstawa – dlatego tak istotne jest korzystanie ze sprawdzonych receptur i dostawców. Producenci mięsa powszechnie marynują swoje produkty oferując klientom gotowy na grilla produkt. Nie mniej jednak widzimy bardzo duży potencjał również dla branży rybnej. Planujemy umacniać swoją pozycję w tej kategorii - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-04-2016, 14:19
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark

Stworzenie dobrej marynaty czy dressingu opiera się na perfekcyjnym doborze składników i przypraw, które poprawiają walory smakowe zamarynowanej żywności. Marynowanie mięsa powoduje, że staje się ono bardziej soczyste. Ma charakterystyczny smak i aromat. 

Wykonanie dobrej marynaty i przygotowanie mięsa czy ryby na grilla jest bardzo czasochłonne.  Dlatego Polscy konsumenci bardzo chętnie sięgają po tego typu rozwiązania. Cenią sobie wygodę i szybkość przygotowywanych dań jak również zaoszczędzony czas, który mogą poświęcić dla rodziny i znajomych.

- Mamy silną pozycję w kategorii sosów do sałat. Oferujemy naszym klientom bardzo wiele wariantów dressingów i sosów na bazie majonezu. Wszystko dostosowane do konkretnych wymagań. Produkujemy sosy i dressingi pełno tłuszczowe, z ograniczona zawartością tłuszczu – dostosowujemy je również do składników, które znajdują się w produktach naszych klientów. Dużą wagę przykładamy do procesu wypracowania takiego smaku, który w pełni będzie satysfakcjonował naszych odbiorców. Jesteśmy otwarci na produkcję sosów i dressingów pod brandem naszych klientów. Ostatnio wprowadzone na rynek przez naszego klienta jednoporcjowe saszetki z dressingiem do sałatek cieszą się bardzo dużym powodzeniem- mówi Łukasz Kotaniec.

Firma widzi nieograniczone możliwości dla obydwu segmentów. - Jesteśmy w stanie przygotować marynatę czy dressing pod konkretny rodzaj mięsa/ryby czy sałaty. Pod indywidualne preferencje konsumentów. Oferujemy autorskie, zastrzeżone receptury na naszych klientów. Przygotowywane indywidualnie pod konkretny sezon  - bo marynaty to nie tylko rozwiązanie na sezon grillowy ale również na okres świąteczny. Dressingi wg nas to produkt całoroczny. I oczywiście okres wiosenny i letni, kiedy pojawiają się nowalijki jest najbardziej popularny – nie mniej jednak poza tym okresem widzimy również potencjał. W naszej firmie możemy przygotować sosy i marynaty, które świetnie sprawdzą się w okresie jesiennym i zimowym. Wszystko jest uwarunkowane pomysłem. Chętnie rozmawiamy z naszymi klientami, proponujemy rozwiązania, szukamy unikalnych walorów. Istotne jest uważne obserwowanie rynków i trendów, również zagranicznych, i oferowanie konsumentom rozwiązań, których potrzebuję. Jeszcze istotniejszy jest pomysł czego nasi konsumenci mogą potrzebować, co ułatwi im życie i zaproponowanie rozwiązania zanim pojawi się potrzeba. Wtedy będziemy jeden krok na przód - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Dlatego firma Kotaniec zamierza szerzyć udział w rynku w tych segmentach. - Produkując zarówno pod naszym brandem jak również brandem naszych klientów. Planujemy docierać do nowych odbiorców i oferować nasze rozwiązania. Co więcej, jak dotychczas, rozmawiać z naszym partnerami i wypracowywać nowe, innowacyjne rozwiązania. Bo potencjał i szanse na rozwój kategorii marynat i sosów do sałatek jest wg nas olbrzymi - dodaje Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

 

© Portal Spożywczy 2021-01-20 10:24:13