Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Innowacyjna akcja digitalowa marki piwa Żywiec

Znane już konsumentom „Ż” z kampanii Żywca „Chce się Ż” rośnie do potęgi! Ruszyła aktywacja „Ż do kwadratu” - innowacyjna akcja digitalowa Żywca, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z oryginalnymi nagrodami.


Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 25-04-2016, 09:43
fot. materiały prasowe

„Ż do kwadratu” to interaktywna strona internetowa, połączona z konkursem z nagrodami. Wchodząc na dedykowaną stronę internetową, można zobaczyć film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w przycisk “Ż do kwadratu” można potęgować rozwój scen na ekranie. Scenek jest 28, żeby pokazać, że żyć można na wiele sposobów. Wśród nich jest 6 ujęć, które prowadzą do konkursu. Uczestnik może wybrać, czy chce żyć jak krytyk kulinarny, król, komentator sportowy, prezenter TV, gwiazda rocka czy aktor. Po wybraniu interesującego stylu życia użytkownik dostaje zadanie, w którym trzeba wcielić się w dany zawód i w kreatywny sposób zaprezentować swoje umiejętności z nim związane.

Zwycięzcy konkursu Żywca będą mogli wcielić się w konkursowe postacie w prawdziwym życiu. Każde z 6 zadań ma adekwatną nagrodę. Ich zdobywcy będą mogli np. poprowadzić serwis pogodowy, jako aktor zagrać w teatrze, czy poczuć się jak król i zamieszkać w zamku.  Dodatkowo zgarną po 3 tys. zł wynagrodzenia.

Aktywacja  “Ż do kwadratu” jest rozwinięciem komunikacji „Chce się Ż”, w której litera Ż symbolizuje zarówno życie, jak i markę Żywiec.

Koncept aktywacji został opracowany i przygotowany przez agencję Ogilvy & Mather a wdrożony i wyprodukowany z agencją Gong. Za działania PR dla marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaVest. 

© Portal Spożywczy 2021-01-20 10:55:47