Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kent Petersen: 95 proc. produktów w sklepach Netto pochodzi z Polski

Duńska Sieć Netto, obecna na polskim rynku od 20 lat, mocno stawia na produkty pochodzące od polskich dostawców.  – Jesteśmy zdecydowani, aby rozwijać współpracę z polskimi firmami na jeszcze szerszą skalę – mówi Kent Petersen.


Autor: OW, portalspozywczy.pl
Data: 27-04-2016, 12:44
Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska fot. Paweł Pawłowski zelaznastudio.pl

Jak się kształtuje udział marek własnych i marek innych producentów w asortymencie Netto w 2016 roku?

– Utrzymujemy naszą dotychczasową strategię, polegającą na tym, że udział brandów w sprzedaży jest większy niż u pozostałych dyskonterów. Marki własne to oczywiście nasze strategiczne produkty i nadal zamierzamy rozwijać ich portfolio – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

Na pytanie, jaki jest udział polskich firm w produktach Netto typu private label, Kent Petersen odpowiada, że 95 proc. asortymentu sieci Netto to produkty wytworzone w Polsce, przez polskich producentów.

– Ta zasada dotyczy również marek własnych. Jesteśmy zdecydowani, aby rozwijać współpracę z polskimi firmami na jeszcze szerszą skalę – mówi Kent Petersen.

Podkreśla, że warunki są trzy: gwarancja najlepszej jakości, możliwie najniższej ceny, szeroki asortyment produktów z danej kategorii. 

– Oficjalnie mogę wszystkich producentów polskiej żywności, którzy są skłonni spełnić nasze warunki, zaprosić do współpracy – mówi Kent Petersen.

Netto to sieć sklepów dyskontowych obecna na polskim rynku od 20 lat. Firma posiada w Polsce ponad 350 sklepów. Poza Polską sieć obecna jest także w rodzimej Danii, Niemczech, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii.

 

© Portal Spożywczy 2021-01-16 12:36:01