Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

4health: Młodzi konsumenci poszukują smacznego produktu o ciekawym wizerunku

- Kategoria 18+ to najbardziej świadomi konsumenci. Osoby w tym wieku idą za modą, a w Polsce moda na batony dopiero się zaczyna. Szukają produktu smacznego i o ciekawym wizerunku - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.


Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 21-12-2016, 10:05
fot. mat. pras.

Marcin Karaszkiewicz przekonuje, że grupa docelowa konsumentów batonów 4health jest bardzo szeroka.

- To produkt dla każdego, kto ma zęby. Tak naprawdę grupa docelowa jest bardzo szeroka, zaczynając od dzieciaków w wieku 13-15 lat, które szukają czegoś ładnego i fajnego, kończąc na osobach dorosłych w wieku 45-50 lat, choć górnej granicy w zasadzie nie ma - dodał.

Właściciel firmy MCP Group przypomina, że jako konsumenci w pierwszej kolejności kupujemy opakowanie.

- Musimy najpierw zobaczyć produkt na półce, przeczytać skład i cenę oraz sprawdzić smak po wyjściu ze sklepu. Jeśli konsumentowi zasmakuje nasz baton to po niego wróci, ale żeby tak się stało musi utkwić mu w głowie opakowanie, żeby wiedział po co ma wrócić. Dlatego postawiliśmy na bardzo nowoczesne opakowania, których nie da się pomylić z jakimkolwiek innym produktem. Mamy swojego grafika, który jest z nami od początku i będzie do końca. Jest to osoba, która czuje nas, czuje produkt i wie czego od niego oczekujemy - dodał.

Karaszkiewicz dodaje, że do końca 2017 roku marka 4health chce wprowadzić na rynek sześć indeksów batonów i cztery musli.

- Do końca roku zamykamy temat musli, z którym chcemy wystartować od stycznia 2017. Równolegle rozpoczynamy prace nad kolejnymi czterema batonami i dwoma rodzajami musli. Mamy już pewną koncepcję dotyczącą ich smaku i składu. W planach mamy np. baton o smaku orzecha z czekoladą i chili albo orzech laskowy i kokos plus mleczna czekolada. Z bardziej egzotycznych myślimy np. o miksie orzechów z dynią i słonecznikiem. Tego nie ma obecnie na rynku. Ludzie kupują prażone orzechy, dynię, pistacje, migdały albo orzechy laskowe w woreczku w polewie czekoladowej. Do tej pory nikt nie wpadł na to żeby zrobić z tych składników batony - pyta.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł do końca roku trafią do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

© Portal Spożywczy 2020-12-02 19:40:42