Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Lidl najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 r.

Według danych firmy Nielsen za okres 9-15 stycznia 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji  4 783 440 zł, a Carrefour 3 648 158 zł – podaje serwis dlahandlu.pl.

Oba brandy znalazły  się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Według analizy domu mediowego Codemedia najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 roku by Lidl. Największy wzrost zanotowała sieć hipermarketów Carrefour, który po wdrożeniu nowej strategii komunikacyjnej zwiększył swoją aktywność telewizyjną ponad pięciokrotnie.

Więcej na dlahandlu.pl

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU


© Portal Spożywczy 2022-05-29 10:18:21